رزمایش دریایی ناوگان اقیانوس آرام روسیه+ویدئو

© Photo / Ministry of Defense of the Russian Federationرزمایش دریایی ناوگان اقیانوس آرام روسیه
رزمایش دریایی ناوگان اقیانوس آرام روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.06.2021
اشتراک
تمرینات با مشارکت کشتی ها و هلی کوپترهای ناوگان اقیانوس آرام روسیه در آبهای این اقیانوس آغاز شد.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه گفت، كشتی ها و هلی كوپترهای ناوگان اقیانوس آرام روسیه هنگام تمرینات در منطقه دریایی دوردست، یک زیردریایی دشمن فرضی را ردیابی کرده و بیرون راندند.

"فرمانده گروه ناوگان اقیانوس آرام در منطقه دوردست دریا تصمیمی گرفت كه زیردریایی را توسط ناوچه سبک Gromkiy ، Sovershenny و Hero از فدراسیون روسیه Aldar Tsydenzhapov تعقیب و رانده شود."

همچنین در طی این تمرین، خدمه ناوهای ناوگان اقیانوس آرام از محل نصب كشتی خودكار AK-630 و كشتی A-190 اقدام به آتش توپخانه كردند. "

جستجو و ردیابی زیردریایی های دشمن فرضی توسط کشتی ضد زیردریایی "دریاسالار پانتلیف"، ناوچه "مارشال شاپوشنیکوف"، سه فروند ناوچه و بالگردهای ضد زیردریایی Ka-27PL انجام شد.

این زیردریایی توسط خدمه دریاسالار پانتلیف پیدا شد و این را به پست فرماندهی اصلی کشتی فرماندهی مارشال كریلوف به فرمانده گروه گزارش داد.

خاطرنشان می شود که گروه های تاکتیکی نیروی دریایی ناوگان، پایگاه‌ها و مناطق وظیفه خود را ترک کرده و قبل از استقرار حدود 4 هزار کیلومتر مسافت را طی کردند.

این تمرینات در قسمت مرکزی اقیانوس آرام در حال انجام است و حداکثر 20 کشتی سطحی، زیردریایی و شناورهای پشتیبانی در آنها نقش دارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала