پوتین گفت برای صحبت با زلنسکی موضوعاتی وجود دارد

© Sputnik / Mikhail Klimentiev /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین گفت برای صحبت با زلنسکی موضوعاتی وجود دارد
پوتین گفت برای صحبت با زلنسکی موضوعاتی وجود دارد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.06.2021
اشتراک
پوتین در مورد برنامه های زلنسکی برای بحث در مورد امنیت بین المللی صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت طرف اوکراینی روسیه را به گفتگو در مورد مسائل امنیتی بین المللی دعوت کرد.

وی در گفتگویی در کانال "روسیه 24" گفت، در پاسخ به این سوال که آیا مسکو حرفی برای گفتگو با کی‌یف دارد."البته، ما همیشه موضوعی برای گفتگو داریم، به این معنی که همسایه هستیم. اما اکنون موضوع حتی این پیش نویس قانون زشت نیست، اما واقعیت این است که وقتی از ما در سطح دولتی پرسیدیم، چه چیزی قرار است مورد بحث قرار گیرد، ما جوابی دریافت کردیم. ممکن است برای شما عجیب به نظر برسد، اما فکر نمی کنم هیچ رازی در این مورد وجود داشته باشد. اما به طور کلی پیشنهاد شد که درباره امنیت بین المللی صحبت شود. "

زلنسکی: جنگی در اروپا به خاطر کریمه و دانباس است  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.05.2021
زلنسکی: جنگی در اروپا به خاطر کریمه و دانباس است

پوتین گفت: " البته این جنبه مهمی از اوضاع جهان است. امنیت بین الملل برای همه از جمله روسیه برای اوکراین نیز مهم است. اما من فکر می کنم که ما در روابط دوجانبه آنقدر مشکلات داریم که باید درباره آن صحبت کنیم."

رئیس جمهور روسیه گفت: "موضوعات جهانی، موضوعاتی با ماهیت جهانی هستند. ما معتقدیم که هر شرکت کننده در ارتباطات بین المللی حق بحث در مورد موضوعاتی از این دست صحبت کند، از جمله اوکراین."

"در مورد دنباس و مقامات کی‌یف امروز، این ایده ما نیست، اینکه مقامات کی‌یف با مردم دنباس صحبت کنند. این در توافق نامه های مینسک نوشته شده است و در زیر آنها امضاهای جمهوری‌های به رسمیت شناخته نشده قراردارد. "

"و علاوه بر این، رئیس جمهور وقت اوکراین آقای (پتروشنکو) اصرار داشت که امضاهای رهبران این دو جمهوری قرار داده شود. آنها از ما در این مورد پرسیدند و نمایندگان دنباس نمی خواستند این کاررا بکنند، ما مجبور شدیم باآنها کار کنیم، آنها را متقاعد کردیم که مصلحت این است، باید انجام شود. و اکنون مقامات کی‌یف نمی خواهند با آنها صحبت کنند. "

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала