تولید داروی جدیدی برای درمان کرونا در روسیه آغاز شد + جزئیات

© Sputnik / Pavel Lisitsyn /  مراجعه به بانک تصاویر В лаборатории органического синтеза в химико-фармацевтическом центре УрФУ, где разработали препарат "Триазавирин" для борьбы с коронавирусом
В лаборатории органического синтеза в химико-фармацевтическом центре УрФУ, где разработали препарат Триазавирин для борьбы с коронавирусом - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.06.2021
اشتراک
میخائیل موراشکو، وزیر بهداشت روسیه اعلام کرد تولید ایمونوگلوبولین بر اساس پلاسمای خون افراد درمان شده از کرونا در روسیه آغاز شده و در نظر است تولید آن افزایش پیدا کند.

به گزارش اسپوتنیک، پیش از این اطلاع داده شده بود که وزارت بهداشت روسیه استفاده از دارویی به نام  "COVID-globulin" علیه ویروس کرونا را بر اساس پلاسمای خون افراد قبلاً درمان شده از کرونا ، تأیید کرده است.

 کمبود دارو در مراکز درمانی، چالش جدی برای درمان بیماران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.06.2021
کمبود دارو در مراکز درمانی، چالش جدی برای درمان بیماران

موراشکو در حاشیه همایش بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ گفت "تولید در روسیه آغاز شده و لازم است آن را افزایش دهیم و برای این حتماً به پلاسما احتیاج خواهیم داشت. این یک ایمونوگلوبولین ضد کووید است. این در حال حاضر یک داروی بسیار غلیظ و قوی است که امکان می دهد ویروس خنثی شود"

وی تصریح کرد که مونوتراپی با استفاده از فقط یک دارو همیشه تأثیر کاملی ندارد و در این رابطه پزشک از جمله ترکیبی  از داروها را انتخاب می کند. وزیر بهداشت روسیه توضیح داد  اکنون داده های جدیدی در مورد ترکیب پلاسمای خون با داروهای ضد ویروسی وجود دارد.

پیش از این سرگئی آودیف ، پزشک ارشد متخصص ریه در وزارت بهداشت روسیه گفته بود که طبق تحقیقات انجام شده، استفاده از پلاسمای ضد کوویدی برای درمان  کرونا خیلی موثر نبوده است.

همایش بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ امسال از 2 تا 5 ژوئن به صورت حضوری برگزار می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала