افتتاح خط تولید خودروی آئوروس با حضور پوتین

© Sputnik / Maksim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر افتتاح خط تولید خودروی آئوروس با حضور پوتین
افتتاح خط تولید خودروی آئوروس با حضور پوتین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.05.2021
اشتراک
ولادیمیر پوتین خط تولید انبوه خودروی روسی آئوروس را افتتاح کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، تولید انبوه خودروهای آئوروس را در کارخانه ای در منطقه ویژه اقتصادی تاتارستان در یلبوگا افتتاح کرده است.

این مراسم به طور جدی توسط رئیس جمهور جمهوری رستم مینیخانوف و سرپرست وزارت صنعت و تجارت دنیس مانتوروف راه اندازی شد.

رئیس جمهور از طریق ارتباط ویدیویی در مراسم راه اندازی شرکت کرد. وی شروع تولید سریالی را یک اتفاق مهم برای صنعت داخلی خواند.

خودروی آئوروس روسی شبیه رولز رویس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.03.2019
خودروی آئوروس روسی شبیه رولز رویس

رئیس جمهور با تمجید از طراحی اتومبیل‌ های آئوروس خاطرنشان کرد: همانطور که می دانید من چنین اتومبیل هایی را رانندگی می کنم و بارها خودم پشت فرمان بوده ام. این یک ماشین واقعا شایسته و با کیفیت است که از تمام استانداردهای جهانی برخوردار است.

سدان لوکس "آئوروس سنات" در کارخانه سرمایه گذاری مشترک "سولرز" روسیه و فورد آمریکا تولید خواهد شد. انتظار می رود اولین اتومبیل ها از ۷ ژوئن وارد دفاتر نمایندگی شوند. همچنین قرار است خودروهای آئوروس به کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا نیز صادر شود.

خط تولید اتومبیل های آئوروس برای استفاده توسط مقامات ارشد دولت توسعه یافته است، اما بعداً تصمیم به تولید مداوم گرفته شد. در حال حاضر تولیدات این اتومبیل شامل یک سدان، لیموزین و یک مدل کروکی می شود.

آئوروس تنها شرکتی در جهان است که نمونه اولیه خودروی خود با سوخت هیدروژن را تولید کرده است، اتومبیل های این برند ۷۰٪ از قطعات داخلی ساخته شده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала