آغاز آزمایش ماکت های یک موشک جدید با دقت بالا در روسیه

© Sputnik / Evgenya Novozhenina /  مراجعه به بانک تصاویر آغاز آزمایش ماکت های یک موشک جدید با دقت بالا در روسیه
آغاز آزمایش ماکت های یک موشک جدید با دقت بالا در روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.05.2021
اشتراک
آزمایش ماكت های موشک جدید بسیار دقیق "مونولیت" با كالیبر 122 میلی متر در روسیه آغاز شده است.

به گزارش اسپوتنیک، این مطلب را الكساندر كوچكین ، مدیر اجرایی شركت علمی ـ تولیدی "تک ماش" ("Techmash")، بخشی از شرکت دولتی روس تک Rostec)) اعلام کرد.

روسیه موشک هایپرسونیک زیرکن را با موفقیت آزمایش کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.10.2020
روسیه موشک هایپرسونیک زیرکن را با موفقیت آزمایش کرد

وی گفت: "ساخت  موشک مونولیت با مسیر پرواز قابل تصحیح به صورت ابتکاری در حال انجام است. در حال حاضر آزمایشات اولیه و استندی با هدف تدقیق مشخصات اصلی ساختاری و مشخصات فنی در حال انجام است."

طوری كه ​​آقای كوچكین خاطرنشان "در صورت  دریافت نتایج مثبت موضوع راه اندازی كارهای  طراحی آزمایشی ، زمان اجرای آن و منابع تأمین مالی به همراه سفارش دهنده دولتی  مورد بررسی قرار خواهد گرفت."

مدیر اجرایی اجرایی شركت علمی ـ تولیدی "تک ماش" تصریح کرد که صحبت در مورد زمان آغاز  آزمایشات دولتی موشک  مونولیت هنوز بسیار زود است.

انتظار می رود  موشک مونولیت در اصابت به اهداف بسیار دقیق باشد. تصحیح پرواز موشک باید در انتهای مسیر حرکت آن صورت بگیرد . سایر مشخصات آن هنوز فاش نشده است.

ماکت سازی یکی از مراحل کارهای علمی ـ تحقیقاتی و طراحی تجربی است است که در چارچوب آن می توان ماکت های بزرگ و سایز بزرگ سلاح های در حال ساخت را ایجاد کرد. با کمک آنها قاعدتاً برخی از مشخصات محصول مثلاً مشخصات  آیرودینامیکی  بررسی می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала