خلبانان روسی ممکن است برای اولین بار به سلاح مجهز شوند

© Sputnik / Sergei Mamontov /  مراجعه به بانک تصاویر خلبانان روسی ممکن است برای اولین بار به سلاح مجهز شوند
خلبانان روسی ممکن است برای اولین بار به سلاح مجهز شوند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.05.2021
اشتراک
دو منبع در صنعت هواپیمای روسیه اظهار داشتند: برای اولین بار، قصد دارند اسلحه های کوچک را در کیت های نجات خلبانان ارتش روسیه چون تفنگ دستی پ.پ.کا-۲۰ و تپانچه کوچک لبدف قرار دهند.

به گزارش اسپوتنیک، امروز، در کیت اضطراری قابل حمل خلبانان هواپیماهای جنگنده، جعبه کمک های اولیه، غذا، چاقو، ارتباطات رادیویی قابل حمل و سایر موارد ضروری موجود است.

جنگنده روسی هواپیماهای شناسایی آمریکا را رهگیری کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.05.2021
جنگنده روسی هواپیماهای شناسایی آمریکا را رهگیری کرد

این کیت اضطراری قابل حمل در صندلی تخلیه قرار دارد و به ایجکت خلبان متصل است.

به اشتباه اعتقاد بر این است که یک اسلحه کلاشینکف در کیت اضطراری قابل حمل خلبان قرار دارد - در واقع خلبان فقط می تواند سلاح های کوچک شخصی را با لباس پروازی خود، معمولاً یک قبضه اسلحه ماکاروف یا استچکین و چندین نارنجک، با خود ببرد.

به عنوان بخشی از تحقق دستور سرگئی شایگو وزیر دفاع فدراسیون روسیه، مقامات نظامی ذیربط قصد دارتند دو مدل اسلحه کوچک با مهمات را در کیت استاندارد نجات خلبانان نیروهای هوافضای روسیه قرار دهند.

از جمله بسته بندی کیت اضطراری قابل حمل، برنامه ریزی شده است که مجهز به اسلحه های اتوماتیک باشد و برای خدمه تپانچه تهیه می شود.

یک منبع دیگر خاطر نشان کرد که در ابتدای سال، آزمایشات نظامی - فنی با مشارکت چند ده خدمه هواپیمای جنگنده و بمب افکن جنگی انجام شد که طبق یک نظرسنجی بسته، بالاترین امتیاز را به سلاح پ.پ.کا-۲۰ و تپانچه کوچک لبدف داد. این گفتگو روشن کرد که در مجموع چهار شرکت تولید کننده اسلحه کوچک روسیه در این آزمایشات شرکت کردند.

منبع دوم افزود: حال انتظار می رود كه فرماندهی نیروهای هوافضا با حق انتخاب خود خلبانان نظامی برای پذیرش مجموعه جدیدی از تسلیحات در ماموریت موافقت كند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала