محموله دوم اسپوتنیک وی وارد هند شد

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر محموله دوم اسپوتنیک وی وارد هند شد
محموله دوم اسپوتنیک وی وارد هند شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.05.2021
اشتراک
روسیه دسته دوم واکسن اسپوتنیک وی را به هند تحویل داد.

به گزارش اسپوتنیک، نیکولای کوداشف، سفیر روسیه در هند گفت، دسته دوم واکسن ویروس کرونا، اسپوتنیک وی روسیه به شهر حیدرآباد هند تحویل داده شده است.

اولین محموله واکسن روسی در اول ماه مه به حیدرآباد تحویل داده شد. این شهر مقر و انبارهای شرکت هندی Dr. Reddy's Laboratories Ltd است که پیش از این از مقامات هند اجازه واردات واکسن اسپوتنیک وی به هند و استفاده اضطراری آن را دریافت کرده بود. در همان زمان Dr. Reddy's از آغاز استفاده از واکسن روسی خبر داد و برای تحویل زود هنگام دسته های جدید دارو ابراز امیدواری کرد.

"با توجه به راه اندازی اخیر واکسن روسی به عنوان بخشی از کمپین واکسیناسیون هند، این محموله دوم بسیار به موقع انجام شده است. اثر اسپوتنیک وی در جهان به خوبی شناخته شده است. در روسیه از نیمه دوم سال 2020 با موفقیت برای واکسیناسیون شهروندان استفاده می شود. کارشناسان روسی گفتند که این واکسن در برابر سویه های جدید کووید 19 نیز مثر است. "

کوداشف خاطرنشان کرد که "این در واقع یک نمونه درخشان از یک همکاری استراتژیک ویژه و ممتاز و یک مدل موثر از همکاری بین المللی ضد همه گیری است که هیچ مانع غیر ضروری را نمی شناسد."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала