اولیانوف: شرکت کنندگان برجام با هیئت آمریکایی بدون ایران دیدار کردند

© Sputnik / Alexandr Natruskin  /  مراجعه به بانک تصاویر اولیانوف: شرکت کنندگان برجام با هیئت آمریکایی بدون ایران دیدار کردند
 اولیانوف: شرکت کنندگان برجام با هیئت آمریکایی بدون ایران دیدار کردند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.05.2021
اشتراک
میخائیل اولیانوف، نماینده دائمی فدراسیون روسیه در سازمان های بین المللی در وین، گفت که شرکت کنندگان در برجام روز سه شنبه با هیئت آمریکایی بدون حضور ایران دیدار کردند.

به گزارش اسپوتنیک، اولیانوف نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان های بین المللی گفت: "بین جلسات رسمی کمیسیون مشترک برجام، شرکت کنندگان در مذاکرات وین در مورد احیای توافق هسته ای جلسات غیر رسمی متعددی را در قالب های مختلف برگزار می کنند. به عنوان مثال امشب جلسه ای با هیئت آمریکایی (بدون ایران) برگزار شد ".

مذاکرات وین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.05.2021
آیا برجام احیا خواهد شد؟

روز دوشنبه، نماینده دائمی گزارش جلسه هیئت های روسی و آمریکایی و همچنین جلسه جداگانه ای از مدیران سیاسی روسیه، فرانسه، آلمان و انگلیس در وین برگزارشد.

پیش از این در خبرها آمدهبود که وزارت امور خارجه فرانسه اعلام کرد که معتقدند که شرکت کنندگان در مذاکرات حول توافق هسته ای ایران پیشرفت هایی را بدست آورده اند اما در برخی موارد اختلاف نظر وجود دارد. پیش از این در خبرها آمده بود که، چندین هفته است که نشست های حضوری کمیسیون مشترک برجام در وین برگزار می شود. در این راستا دو کارگروه برای بررسی لغو تحریم‌های آمریکا علیه ایران و تعهدات هسته‌ای ایران و یک کارگروه دیگر نیز برای برای تمهیدات اجرایی تشکیل شده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала