پوتین درباره نتایج واکسیناسیون صحبت کرد

© Sputnik / Mikhail Klimentiev /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین درباره نتایج واکسیناسیون صحبت کرد
پوتین درباره نتایج واکسیناسیون صحبت کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.05.2021
اشتراک
پوتین: حدود 21 میلیون نفر در روسیه واکسینه شده اند.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه گفت که وی پس از واکسیناسیون علیه ویروس کرونا نتیجه مثبتی داشته است.

وی در کانال تلویزیونی روسی 24 گفت: در مورد بنده، در واقع، در روز نهم (ماه مه)، مورد آزمایش قرار گرفتم و نتیجه مثبت بود. شما به این اعتبارات اشاره کردید، اکنون کارشناسان در مورد ضریب مثبت بودن صحبت می کنند - برای من ضریب 15 تعیین شد "و پزشکان گفتند که این نتیجه خوبی است. "

عصر روز 23 مارس ، رئیس جمهور فدراسیون روسیه اولین دوز واکسن دو فازی روسی علیه ویروس کرونا را دریافت کرد و در 14 آوریل اعلام کرد که دومین تزریق واکسن را انجام داده است. پس از واکسیناسیون، پوتین خاطرنشان کرد که همانطور که پزشکان می گویند، او پاسخ ایمنی خوبی دارد. در همان زمان، وی نام واکسنی را که پزشکان به وی تزریق کرده اند، فاش نکرد - به گفته وی، فقط پزشک وی از این موضوع اطلاع دارد.

پوتین همچنین اعلام کرد" 21.5 میلیون شهروند در روسیه واکسیناسیون ویروس کرونا انجام داده اند. وی همچنین گفت که پس از واکسیناسیون، دیروز از وی آزمایش به عمل آوردند و نتایج مثبتی مشاهده شده است و آنتی بادی های خوبی برای ویروس کرونا در بدن وی بوجود آمدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала