خنثی نمودن حمله هکری برای گذاشتن عکس نازی ها در سایت "هنگ جاویدان" در روسیه

© Sputnik / Host photo agency / Vladimir Pesnyaخنثی نمودن حمله هکری برای گذاشتن عکس نازی ها در سایت "هنگ جاویدان" در روسیه
خنثی نمودن حمله هکری برای گذاشتن عکس نازی ها در سایت هنگ جاویدان در روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.05.2021
اشتراک
حدود 5 میلیون نفر متقاضی شرکت در راهپیمایی آنلاین گروه هنگ جاویدان در سال جاری در روسیه بودند، و یک حمله هکری به این سایت خنثی شد.

به گزارش اسپوتنیک،سرویس مطبوعاتی جنبش مدنی-میهنی میهن پرستی در روسیه که مسئول برگزاری جشن روز پیروزی در تاریخ 9 می هستند در بیانیه ای اعلام نمود که "حملات گسترده هکرها در روز پیروزی به وب سایت راهپیمایی آنلاین هنگ جاویدان انجام شد، در  نهایت این حمله هکری خنثی شد".

جدیدترین تجهیزات نظامی در رژه روز پیروزی 9 مه در مسکو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.05.2021
جدیدترین تجهیزات نظامی در رژه روز پیروزی 9 مه در مسکو

راهپیمایی آنلاین "هنگ جاویدان" از یکشنبه ساعت 15:00 به وقت محلی در هر منطقه از روسیه آغاز شده است.

در این پیام آمده است: "حملات گسترده در سایت راهپیمایی آنلاین امسال به مناسبت روز پیروزی انجام شد، در نتیجه عملکرد این سایت به طور موقت محدود شد. برگزار کنندگان پروژه به دلیل تعلیق کار حساب های شخصی شرکت کنندگان و عملکرد جستجوی قهرمانان در صفوف جاویدان، عذرخواهی می کنند. اما سایت هنگ جاویدان به صورت آنلاین اعلام می نماید که این وقفه ناگزیر بود. به زودی همه عملکردها به طور کامل باز می گردد".

سرویس مطبوعاتی همچنین گزارش داد که در روز پیروزی، در هنگام راهپیمایی آنلاین گروهان جاویدان، تلاش برای ارسال پرتره از نازی ها سرکوب شد، اطلاعات مربوط به افرادی که این تصاویر را ارسال کرده اند به مسئول های مربوطه در روسیه ارسال شده است.

در ادامه بیانیه امده است: " ما توانستیم تعدادی از تلاش های تحریک آمیز برای قرار دادن پرتره های آنلاین نازی ها در صفوف هنگ جاویدان به صورت انلاین را سرکوب کنیم. اطلاعات مربوط به افرادی که آنها را فرستاده اند به کمیته تحقیق روسیه منتقل شده است".

راهپیمایی هنگ جاویدان هر ساله توسط شهروندان روسیه در شهرهای مختلف با در دستداشتن پلاکاردهای مربوط به اجداد خود که در جنگ جهانی دوم حضور داشتند هر ساله در روز پیروزی در مسکو برگزار می شود. امسال برخی به دلیل کرونا می توانستند به صورت انلاین در این راهپیمایی شرکت کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала