روسیه به آمریکا هشدار داد: با دم شیر بازی نکنید

© Sputnik / Alexander Natruskin /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه به آمریکا هشدار داد: با دم شیر بازی نکنید
روسیه به آمریکا هشدار داد: با دم شیر بازی نکنید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.04.2021
اشتراک
معاون وزیر خارجه روسیه هشدار داد که به نفع آمریکا نیست که قدرت شکیبایی مسکو را محک بزند، ایالات متحده ناوگان دریایی اش را از سواحل کریمه دور نگه دارد.

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه، به آمریکا هشدار داد: نیروهای آمریکایی بهتر است از کریمه و سواحل دریای سیاه روسیه دوری کنند.

سرگی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.04.2021
ریابکوف: توقف کار نیروگاه بوشهر غیرممکن است

ریابکوف خاطرنشان کرد: ما به ایالات متحده هشدار می دهیم که بهتر است آنها از کریمه، از سواحل دریای سیاه ما دور باشند. این به نفع آنها خواهد بود.

به گفته وی، ایالات متحده با ارسال کشتی های جنگی خود به دریای سیاه در حال تحریک است. کشتی های جنگی آمریکایی در نزدیکی سواحل ما هیچ کاری ندارند. این اقدامات کاملا تحریک آمیز است که آنها انجام می دهند، تحریک آمیز به معنای واقعی کلمه. آنها ما را از نظر قدرت آزمایش می کنند، با اعصاب ما بازی می کنند. آنها موفق نخواهند شد.

قرار است در واکنش به تحولات شرق اوکراین، دو رزم ناو آمریکایی طی هفته جاری میلادی وارد دریای سیاه شوند.

معاون وزیر امور خارجه روسیه، با تأکید بر اینکه مانور ناوگان آمریکایی هزاران کیلومتر از پایگاه هایشان فاصله دارد، همیشه به عنوان ابزار ژئوپلیتیکی بکار رفته است و نسبت به خطر حوادث هشدار داد.

این اقدام به بهانه افزایش حضور نظامی روسیه در مرزهای شرقی اوکراین و در شبه جزیره کریمه انجام می‌شود. البته پنتاگون مدعی است که اعزام رزم ناوها امری معمول است و از توضیح بیشتر در این زمینه طفره رفت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала