ریابکوف از زمان بازگشت سفیر روسیه به امریکا گفت

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiyریابکوف از زمان بازگشت سفیر روسیه به امریکا گفت
ریابکوف از زمان بازگشت سفیر روسیه به امریکا گفت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.04.2021
اشتراک
معاون وزیر امور خارجه روسیه در مورد زمان بازگشت سفیر روسیه به ایالات متحده صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه، اذعان کرد: آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در ایالات متحده، به احتمال زیاد در آینده نزدیک به واشنگتن برنخواهد گشت، اما به طور کلی، حل این مسئله به تمایل طرف آمریکایی بستگی دارد تا حداقل به برخی از روابط عادی با مسکو برسد، این مسئله روزهای آینده نیست.

واشنگتن مسکو را مسئول خراب شدن روابط روسیه و امریکا دانست - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.04.2021
واشنگتن مسکو را مسئول خراب شدن روابط روسیه و امریکا دانست

وی افزود: زمانبندی بسته به اینکه قدم های واشنگتن در مسیر دوجانبه برداشته شود، مشخص خواهد شد.

ریابکوف تصریح کرد: ما انتظار داریم که آنها بتوانند تمایل به حداقل عادی سازی روابط ما و چیزی قابل مشاهده در این زمینه و قابل توجه را نشان دهند.

پیش از این، جو بایدن رئیس جمهور آمریكا، در مصاحبه با شبکه اِی.بی.سی نیوز گفته بود، كه ولادیمیر پوتین بابت ادعای دخالت در انتخابات آمریكا "هزینه" خواهد پرداخت.

علاوه بر این، در آن مصاحبه، بایدن هنگامی که از او مجری می پرسد، آیا رئیس جمهور روسیه را "قاتل" می دانید؟ پاسخ مثبت می دهد.

پس از آن، آنتونوف برای مشاوره به مسکو دعوت شد تا تجزیه و تحلیل کند که چه کاری باید انجام دهد و کجا باید در بطن روابط با ایالات متحده حرکت کند.

به ویژه، سفیر روسیه در آمریکا جلساتی را در وزارت امور خارجه، دومای دولتی، شورای فدراسیون و همچنین با یوری اوشاکوف دستیار رئیس جمهور برگزار کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала