کرملین: تقاضای جهانی برای واکسن روسی بیش از حد توان تولید روسیه است

© Sputnik / Pavel Lvov /  مراجعه به بانک تصاویر کرملین: تقاضای جهانی برای واکسن روسی بیش از حد توان تولید روسیه است
کرملین: تقاضای جهانی برای واکسن روسی بیش از حد توان تولید روسیه است  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.04.2021
اشتراک
سخنگوی کاخ کرملین سطح اعتماد جهانی به واکسن روسی کرونا را بسیار بالا ارزیابی نمود.

به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین اظهار داشت که سطح اعتماد به واکسن روسی کرونا بسیار بالاست و تقاضای آن در جهان به قدری زیاد است که روسیه به راحتی از پس تولید آن برنمی‌آید.

روسیه می تواند جهان را با واکسن «اسپوتنیک وی» تأمین کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.03.2021
روسیه می تواند جهان را با واکسن «اسپوتنیک وی» تأمین کند

سخنگوی کاخ کرملین در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه چه کمبودی مانع رواج واکسن روسی کرونا می‌شود، اظهار داشت: بدون اغراق در کشور ما سطح اعتماد به واکسن کرونای تولید داخل بسیار بالاست و فکر می کنم سطح اعتماد به واکسن ما، دستکم در میان یک میلیارد نفر روی این کره خاکی، نیز بسیار بالا باشد. همانطور که می‌دانید درخواست های بسیار زیادی برای این واکسن وجود دارد و ما از پس تولید آن متناسب با تقاضاها برنمی‌آییم.

پیشتر در رسانه‌ها، اطلاعاتی در خصوص یک گزارش از کارشناسان بانک "کردیت سوئیس" منتشر شد که در آن بر اساس مصاحبه های انجام شده نتیجه گیری شده بود که شهروندان روس اعتماد بسیار کمی به واکسن روسیه علیه کرونا دارند.

پسکوف در مورد مطالعه انجام گرفته توسط "کردیت سوئیس" اظهار داشت: این یک موسسه مالی بسیار قابل احترام است. اما من هیچگاه نمی‌دانستم که این موسسه به دلیل فعالیت در جامعه شناسی نیز مشهور است. من نمی دانم این چه نظرسنجی است و به همین دلیل نمی‌توانم درباره نتایج آن صحبت کنم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала