آغاز فروش خودروی شاسی بلند روسی در ایران

© Photo / UAZآغاز فروش خودروی شاسی بلند روسی در ایران
آغاز فروش خودروی شاسی بلند روسی در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.03.2021
اشتراک
فروش یواز، خودروسازی روسی در ایران پس از تقریباً 30 سال از سر گرفته شد.

به گزارش اسپوتنیک، فروش مستقیم خودروی شاسی بلند پاتریوت از شرکت خودروسازی یواز روسیه در ایران آغاز شده است. پذیرش درخواست برای این خودرو از شش ماه پیش آغاز شد، اما توزیع کننده محلی، سروش دیزل مبنا به تازگی اولین خودرو را به مشتریان خصوصی تحویل داد. علاوه بر پاتریوت، ایران قصد دارد هانتر، پیکاپ و پروفی را نیز بفروشد.

از زمان اعلام قیمت ها در سپتامبر 2020، پاتریوت تقریباً یک و نیم برابر در ایران افزایش قیمت داشته است: از 600 میلیون تومان به 860 میلیون تومان. با نرخ ارز فعلی، پاتریوت در ایران حدود 20.4 هزار دلار قیمت دارد.

تاکنون ، یواز خودروهای آفرود 5 دنده Dymos را به ایران تأمین می کند: نسخه اتوماتیک باید تا پایان تابستان به خاورمیانه برسد.

از نظر فنی ، پاتریوت برای ایران با پیکربندی های فول آپشن فروخته شده در روسیه تفاوتی ندارند: زیر کاپوت آن یک موتور ZMZ-Pro بنزینی با قدرت 150 اسب بخار، یک سیستم انتقال قدرت چهار چرخ متحرک وجود دارد، دو کیسه هوا، یک سیستم تثبیت کننده، یک سیستم ترمز ضد قفل و همچنین سیستم کمک هنگام رانندگی در سربالایی و سرازیری.

در ایران ، یواز پاتریوت با سوزوکی ویتارا جمع و جورتر قابل مقایسه است، بنابراین یواز روسی خریداران خود را پیدا می کنند. ظرفیت بازار خودرو ایران بسیار زیاد است و به دلیل تحریم های اعمال شده در سال 2018، رقابت نسبت به سایر کشورها کمتر است، بنابراین ممکن است ایران به یکی از کلیدی ترین بازارهای فروش یواز تبدیل شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала