روسیه سخنان بلینکن در مورد واکسن را مضحک خواند

© Sputnik / Foreign Ministry of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه سخنان بلینکن در مورد واکسن را مضحک خواند
روسیه سخنان بلینکن در مورد واکسن را مضحک خواند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.03.2021
اشتراک
وزارت خارجه روسیه سخنان آنتونی بلینکن درباره واکسن را مضحک خواند.

به گزارش اسپوتنیک، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، ماریا زاخارووا، در جلسه توجیهی در مسکو گفت، سخنان وزیر امور خارجه آمریکا، آنتونی بلینکن، مبنی بر اینکه "فدراسیون روسیه اعتماد به واکسن های بی خطر را " تضعیف می کند، پوچ است.

ارزیابی بلینکن از تهدید اصلی برای دموکراسی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.03.2021
ارزیابی بلینکن از تهدید اصلی برای دموکراسی

وی گفت: "ما كجا و چه زمانی چیزی را تضعیف كردیم؟ این مطالب كجاست؟ مطلبی را منتشر كنید، نشان دهید، واقعیتهای مشخص را حداقل در رسانه های خود ارائه دهید."

به گفته زاخارووا، " ما ادعاهای متقابل بسیاری از شرکای غربی علیه یکدیگر در مورد موضوع واکسن، واکسیناسیون، فعالیت شرکت های دارویی غربی را مشاهده می کنیم." "به عنوان مثال، نقض برنامه تحویل و تأمین داروهای غربی خودشان. این به ما چه ارتباطی  دارد؟ "

زاخارووا گفت: "روسیه هیچ ارتباطی به این ندارد. ما در پروسه برنامه‌های نوبت واکسیناسیون در کشورهای غربی، در مجوز داروهای غربی دخالت نمی کنیم ..."

وی افزود: " این مسائل چه ربطی به مسکو دارد؟ ما اصلاً با این امور هیچ کاری نداریم. ما فقط اخبار شما را می خوانیم که می گوید یک پایتخت غربی، یک وزارت بهداشت غربی، سپس دیگری، و سومی اظهار نگرانی می‌کنند از ایجاد اختلال در تامین، وجود اثرات جانبی واکسن ها ، ناسازگاری در اقدامات اتحادیه‌‍‌های به ویژه اتحادیه اروپا در این راستا. "

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала