توافق روسیه برای تولید سالانه 200 میلیون دوز اسپوتنیک وی در هند

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر توافق روسیه برای تولید سالانه 200 میلیون دوز اسپوتنیک وی در هند
توافق روسیه برای تولید سالانه 200 میلیون دوز اسپوتنیک وی در هند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.03.2021
اشتراک
صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه برای تولید سالانه 200 میلیون دوز واکسن اسپوتنیک وی در هند توافق کرد.

به گزارش اسپوتنیک، صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه موافقت کرده است که با Virchow Biotech همکاری کند و سالانه 200 میلیون دوز واکسن اسپوتنیک وی را در هند تولید کند.

در بیانیه صندق سرمایه گذاری آمده است: "صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه و شرکت Virchow Biotech Private Limited  بخشی از گروه Virchow ، یکی از پیشگامان تولید واکسن و داروسازی در هند، توافقنامه ای برای تولید سالانه تا 200 میلیون دوز از اولین واکسن ویروس کرونا ثبت شده درجهان، اسپوتنیک وی را امضاء کردند."

تکمیل انتقال فناوری برای سه ماهه دوم سال 2021 برنامه ریزی شده است و پس از آن تولید واکسن اسپوتنیک وی در مقیاس کامل آغاز می شود.

برنامه ریزی شده است که تولید واکسن در تأسیسات Virchow Biotech، تامین جهانی اسپوتنیک وی را در اختیار شرکای بین المللی صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه قرار دهد.

کیریل دیمیتریف، رئیس صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیهدر این زمینه گفت: "مشارکت در تولید واکسن راه اصلی برای شکست همه گیری است. مبارزه با ویروس کرونا در سراسر جهان ادامه دارد و ما شاهد افزایش علاقه به واکسن اسپوتنیک وی هستیم، زیرا واکسن روسی یکی از اثربخش ترین داروها است. مشارکت با Virchow Biotech یک گام مهم برای اطمینان از تولید واکسن در مقیاس کامل در هند و تهیه دارو برای شرکای بین المللی ما در سراسر جهان است. "

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала