تمایل آلمان به خرید واکسن اسپوتنیک وی از روسیه

© Sputnik / Vladimir Trefilov /  مراجعه به بانک تصاویر تمایل آلمان به خرید واکسن اسپوتنیک وی از روسیه
تمایل آلمان به خرید واکسن اسپوتنیک وی از روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.03.2021
اشتراک
فرماندار ایالت زاکس آنهالت آلمان گفت که این کشور باید مذاکرات با روسیه را در زمینه تهیه واکسن اسپوتنیک وی را آغاز کند تا سرعت ایمن سازی مردم را تسریع کند.

به گزارش اسپوتنیک، فرماندار ایالت فدرال زاکسن-آنهالت آلمان "راینر هازلف" در مصاحبه با Funke Mediengruppe اظهار داشت که آلمان به خرید واکسن اسپوتنیک وی از روسیه تمایل نشان داده است.

علاقمندی ایتالیا به تولید مشترک واکسن «اسپوتنیک وی» - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.03.2021
علاقمندی ایتالیا به تولید مشترک واکسن «اسپوتنیک وی»

در این مصاحبه، وی مجارستان را مثال می زند که در مورد تهیه دارو و واکسن با مسکو توافق کرده است. از سوی دیگر، یکی از اعضای اتحادیه دموکرات مسیحی آلمان اطمینان داد: "من هر زمان باشد می خواهم با اسپوتنیک وی واکسینه شده ام." هازولف اضافه کرد که در ایالت زاکسن-آنهالت، به شرکت IDT Biologika توصیه شده است که با طرف روسی در مورد تولید احتمالی در آلمان مذاکره کند.

به گفته وی، واکسن فلج اطفال اتحاد جماهیر شوروی برای دهه ها حتی قبل از ظهور داروهای مشابه در غرب به طور گسترده ای در اروپا مورد استفاده قرار گرفته بود. در عین حال سیاستمدار آلمانی یادآوری کرد که واکسن روسی هنوز از آژانس داروهای اروپا (EMA) گواهی دریافت نکرده است، بنابراین استفاده از آن در حال حاضر در آلمان غیرممکن است.

در ژانویه ، صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه با مجارستان برای تهیه اسپوتنیک وی توافق کرد. در ماه فوریه، پزشکان مجارستانی واکسیناسیون علیه ویروس کرونا را با داروی روسی آغاز کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала