مجوز صادرات تانک روسی "آرماتا" صادر شد

© Sputnik / Aleksey Kudenko /  مراجعه به بانک تصاویر در استرالیا تانک روسی "آرماتا" را "نابود" می کنند + عکس
در استرالیا تانک روسی آرماتا را نابود می کنند + عکس  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.02.2021
اشتراک
سرویس مطبوعاتی شرکت دولتی "روس آبارون اکسپورت" (Rosoboronexport) روسیه اعلام کرد : جدیدترین تانک روسی "آرماتا" پاسپورت صادراتی دریافت کرده و در آینده نزدیک برای اولین بار در خارج از کشورعرضه خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، پیش از این، الکساندر میخییف، مدیر کل "روس آبارون اکسپورت" از رایزنی با شرکای خارجی در مورد صادرات جدید ترین تانک های روسی خبر داده بود. نزدیکترین نمایشگاه خارجی با مشارکت شرکتهای دفاعی روسیه ، از جمله کنسرن شرکت "اورال واگن زاوود" (Uralvagonzavod)، سازنده "آرماتا" نماشگاه تسلیحات  IDEX-2021 (ابوظبی ، امارات متحده عربی) خواهد بود.

موفقیت های حاصله در آزمایش تانک های جدید روسی T-90M - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.01.2021
موفقیت های حاصله در آزمایش تانک های جدید روسی T-90M

سخنگوی شرکت اورال واگن زاوود" گفت: "پاسپورت تبلیغاتی برای تانک  T-14 "آرماتا" صادر شده است و در آینده نزدیک اولین نمایش خارجی آن را خواهید دید."

سرویس مطبوعاتی این شرکت روسی همچنین یادآوری کرد که در سال 2020 جدیدترین سکوی جنگی چرخدار "بومرنگ" به بازارهای  خارجی عرضه شده است.

T-14 تنها تانک نسل سوم در دوره پس از جنگ جهانی دوم در جهان است. تانک "آرماتا" برای انجام نبرد در تماس نزدیک  با دشمن ، پشتیبانی از حمله یگان های موتوریزه و همچنین برای از بین بردن پرسنل دشمن در پناهگاه ها و مناطق باز طراحی شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала