سرکنسولگری روسیه در آمریکا خواستار تامین امنیت شد

© Photo / runyweb.comسرکنسولگری فدراسیون روسیه در نیویورک
سرکنسولگری فدراسیون روسیه در نیویورک - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.02.2021
اشتراک
سرکنسولگری فدراسیون روسیه خواستار اطمینان در تامین امنیت از سوی مقامات آمریکایی شد.

به گزارش اسپوتنیک، سرکنسولگری روسیه در نیویورک روز سه شنبه با درخواست اتخاذ تدابیری برای اطمینان از امنیت در ارتباط با اقدامات خطرناک و تهدیدکننده در اطراف ساختمان هیئت دیپلماتیک، به دفتر نمایندگی های دیپلماتیک متوسل شد.

سفارت روسیه در ایالات متحده آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.01.2021
سفارت روسیه یادداشتی برای مقامات آمریکا ارسال کرد

از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۲۰:۰۰ به وقت محلی، یک اقدام ضد روسی در نزدیکی سرکنسولگری شد، که در طی آن یک فرد ناشناس یک قوطی رنگ به داخل محوطه انداخت.

نمایندگی دیپلماتیک گفت: این ساختمان صدمه مادی دیده است. این اقدامات اوباش گرانه می تواند بازدید کنندگان سرکنسولگری و کارمندان را تهدید کند.

کنسولگری گفت: ما بارها تلاش کردیم تا با نمایندگان پلیس نیویورک تماس بگیریم، اما آنها امکان حضور در جهت برقراری نظم را پیدا نکردند. ما برای تأمین امنیت عصر سه شنبه درخواست تجدیدنظر به دفتر نمایندگی های دیپلماتیک ارسال کردیم.

همانطور که سخنگوی کنسولگری خاطرنشان کرد، در تاریخ ۱۸ ژانویه، مشکلات ارتباط تلفنی در این مرکز دیپلماتیک روسیه آغاز شد.

وی گفت: برخی از خطوط اصلی هنوز کار نمی کنند. ما دائماً با شرکت تلفن و مسئولان در تماس هستیم، اما دائماً به مشکلات فنی ارجاع می شویم.

در اواخر ژانویه، دیپلمات های روسی گفتند که مشکلات در کنسولگری نه تنها با خطوط تلفن، بلکه با ارتباطات تلفن همراه نیز بوجود آمده است و تأکید کردند که چنین وضعیتی هرگز ایجاد نشده بود.

سرکنسولگری روسیه در نیویورک در سال ۱۹۹۴ افتتاح شد. این ساختمان در مرکز شهر منهتن واقع شده است و خدمات کنسولی به هموطنان مستقر در ایالت های کانکتیکات، ایلینوی، ایندیانا، ماین، ماساچوست، میشیگان، مینه سوتا، نیوهمپشایر، نیوجرسی، نیویورک، اوهایو، پنسیلوانیا، رود آیلند، ورمونت و ویسکانسین ارائه می دهد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала