سفارت روسیه یادداشتی برای مقامات آمریکا ارسال کرد

© Sputnik / Alexey Agaryshevسفارت روسیه در ایالات متحده آمریکا
سفارت روسیه در ایالات متحده آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سفارت روسیه به دلیل قطع ارتباط در سرکنسولگری در نیویورک، یادداشتی را برای مقامات ایالات متحده ارسال کرد.

به گزارش اسپوتنیک، روز سه شنبه سفارت روسیه با ارسال یادداشتی به وزارت امور خارجه آمریكا خواستار رفع سریع قطع ارتباطات در كنسولگری روسیه در نیویورک شد.

روسیه دو کارمند سفارت هلند را اخراج می‌کند - اسپوتنیک ایران
روسیه دو کارمند سفارت هلند را اخراج می‌کند

در رابطه با قطع ارتباطات تلفنی در سرکنسولگری روسیه در نیویورک، علاوه بر درخواستی که قبلا توسط خود سرکنسولگری ارسال شده بود، یادداشتی به دفتر وزارت امور خارجه ایالات متحده در نیویورک ارسال شد که خواستار رفع سریع مشکلات موجود است که کار مأموریت خارجی را به طور جدی پیچیده می کند.

در سند آمده است: ما توجه خود را به دشواری های هموطنان روسی در بدست آوردن خدمات کنسولی به دلیل قطع تمام خطوط ارتباطی جلب کردیم. ما وضعیت موجود را غیر قابل قبول می دانیم.

موضوع مربوط به قطع حدود ۳۰ خط تلفن است. علاوه بر این، در ارتباطات تلفن همراه و اینترنت مشکلاتی وجود داشت.

دیپلمات ها با توصیه ای برای ارسال درخواست از طریق پست الکترونیکی از شهروندان روسی که به خدمات کنسولی احتیاج دارند درخواست کردند.

سرکنسولگری روسیه تأکید کرد که "چنین وضعیتی هرگز به وجود نیامده است." همانطور که نماینده هیئت دیپلماتیک الکسی توپولسکی خاطرنشان کرد: سرکنسولگری روسیه در نیویورک روز سه شنبه با درخواست قطع ارتباط همه خطوط تلفن در نمایندگی دیپلماتیکی، از مقامات آمریکایی درخواست کرد.

وی گفت: وضعیت تا عصر سه شنبه تغییر نکرد، تقریباً تمام خطوط تلفن قطع شده است. نامه ای به دفتر مأموریت های خارجی نیویورک ارسال شد و در پاسخ گفته شد که باید این مسئله با شرکت تلفن حل شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала