پیام ولادیمیر پوتین به مناسبت سال نو میلادی

© Sputnik / Michael Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر پیام رئیس جمهور روسیه به مناسبت سال نو میلادی
پیام رئیس جمهور روسیه به مناسبت سال نو میلادی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور روسیه در آستانه سال نو میلادی، خطاب به شهروندان این کشور، سال جدید را تبریک گفت.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه ضمن تبریک سال 2021 میلادی به شهروندان این کشور، خاطرنشان کرد؛ سالی که به اتمام می رسد، سال بسیار سختی بود، اما روسیه آن را به خوبی آنرا پشت سر گذاشت.

پوتین درباره آرزوی سال نو خود صحبت کرد - اسپوتنیک ایران
پوتین درباره آرزوی سال نو خود صحبت کرد

رئیس جمهور روسیه گفت: دقیقا یکسال پیش با فرا رسیدن سال جدید، ما هم به مانند سایر مردم دنیا آرزوی تغییرات و تحولات خوبی را داشتیم. آن زمان هیچ کس حتی فکرش را هم نمی کرد که باید چه آزمایش سختی را پشت سر بگذاریم. اکنون به نظر می رسد سالی که رو به پایان است، سختیه چندین ساله را به همراه داشت و سال پر مشقتی برای همه ما بود.

ولادیمیر پوتین افزود: با وجود سختی های فراوان، روسیه و ملت روسیه به شایستگی این مرحله را پشت سر گذاشت.

رئیس جمهور روسیه ادامه داد: برای هر یک از ما، اضطراب و مشکلات بزرگ مادی، همراه با نگرانی و برای برخی همراه با تلخی از دست دادن عزیزان و نزدیکان آنها بود.

وی گفت: امروز بسیار مهم است که به خود ایمان داشته باشیم، در برابر مشکلات عقب نشینی نکنیم و وحدتمان را حفظ کنیم، این اساس موفقیت مشترک ما در آینده است. 

پوتین با بیان اینکه بیماری همه گیر کرونا هنوز به طور کامل متوقف نشده است، اضافه کرد: هنوز هم افراد زیادی در بیمارستان ها هستند و من مطمئن هستم که همه آنها احساس می کنند که چگونه نزدیکان و دوستانشان به یاد آنها هستند. صمیمانه آرزو می کنم شما عزیزان بر بیماری غلبه کرده و در اسرع وقت به خانه بازگردید. متأسفانه هنوز موفق نشدیم این اپیدمی را به طور کامل متوقف کنیم و در مبارزه با آن حتی برای یک دقیقه هم وقفه ایجاد نمی شود. پزشکان و پرستاران و سایر کادر پزشکی با شجاعت به کار خود ادامه می دهند و بسیاری از آنها در این شب جشن، در حال خدمت هستند.

وی افزود: به لطف تمامی کسانی که شب و روز و تحت هر شرایطی در پست های خود خدمت کردند، شهروندان روسیه امروز می توانند با آسودگی در کنار خانواده و نزدیکان و با امید به آینده ای بهتر سال نو را جشن بگیرند.

رئیس جمهور روسیه در پایان برای تمامی شهروندان این کشور، سلامتی، ایمان، خوشبختی و عشق آرزو کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала