ممکن است برخی دانشجویان خارجی به دلیل شیوع کرونا از دانشگاه های روسیه اخراج شوند

© Sputnik / Tabyldy Kadyrbekovممکن است برخی دانشجویان خارجی به دلیل شیوع کرونا از دانشگاه های روسیه اخراج شوند
ممکن است برخی دانشجویان خارجی به دلیل شیوع کرونا از دانشگاه های روسیه اخراج شوند  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دانشجویان خارجی که در دانشگاههای روسیه تحصیل می کنند، من جمله در رشته های عملی من جمله تئاتر ممکن است که از دانشگاه ها اخراج شوند.

به گزارش اسپوتنیک، کانال تلگرامی masha گزارش داده است که وضعیت دشواری در دانشگاه ها ایجاد شده است: در طی شیوع ویروس کرونا، مرزهای کشورها بسته شده و فقط به

مدیر مرکز وکتور روسیه زمان پایان شیوع کرونا را پیش بینی کرد - اسپوتنیک ایران
مدیر مرکز "وکتور" روسیه زمان پایان شیوع کرونا را پیش بینی کرد
برخی افراد اجازه ورود به کشور داده می شود. ویزای دانشجویی اکنون صادر نمی شود. در نتیجه برخی از دانشجویان خارجی که نمی توانند وارد خاک فدراسیون روسیه شوند، در واقع نمی توانند تحصیلات خود را آغاز کنند. در مورد آموزش از راه دور، سازماندهی آن در سطح مناسب برای برخی رشته ها غیرممکن است، در بعضی از تخصصها کاملاً غیرممکن است.

مشخص شده است که ما در مورد دانشجویان خارجی صحبت می کنیم که تحت سهمیه "روس ترود نیچستوا" تحصیل می کنند. پزشکان آینده و همچنین دانشجویان رشته های تخصصی تئاتر نیز با مشکل حضور در کلاس ها مواجه شده اند. به عنوان مثال ، دانشجویان دانشگاه های تئاتر شکایت دارند که آموزش حرفه های خلاق را نمی توان از راه دور انجام داد. تعدادی از دانشگاه ها موضوع اخراج دانشجویانی را که در کلاس ها شرکت نمی کنند را ، مطرح کرده اند.

تا به امروز، بیش از دو هزار دانشجوی خارجی از دولت روسیه خواسته اند که به آنها اجازه دهد به منظور تحصیل به فدراسیون روسیه وارد شوند. ایوان ملنیکوف ، فعال حقوق بشر و وکیل دادگستری گفت که وی درخواست کمک به دانشجویان خارجی که در دانشگاه های روسیه تحصیل می کنند را به معاون نخست وزیر تاتیانا گولیکووا داده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала