روسیه درخواست تایید واکسن ضد کرونای اسپوتنیک وی را به اروپا داده است

© Photo / RDIF روسیه درخواست تایید واکسن ضد کرونای اسپوتنیک وی را به اروپا داده است
 روسیه درخواست تایید واکسن ضد کرونای اسپوتنیک وی را به اروپا داده است  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه درخواستی را برای تأیید واکسن ویروس کرونا ویروس اسپوتنیک وی را به انجمن پزشکی اروپا ارسال کرده است.

 به گزارش اسپوتنیک به نقل از سخنان رئیس صندوق  سرمایه گزاری روسیه کریل دیمیتریف، مسکو درخواست تایید واکسن ضد کرونای اسپوتنیک وی را به اروپا داده است.

جزییات مذاکرات مکزیک و روسیه برای تهیه واکسن Sputnik V  - اسپوتنیک ایران
جزییات مذاکرات مکزیک و روسیه برای تهیه واکسن Sputnik V

از سوی دیگر گزینه تولید واکسن روسی در آلمان را پذیرفت و گفت: "برنامه های دقیق تر در اواخر دسامبر - اوایل ژانویه اعلام خواهد شد."

گزارش شده است که هند و کره جنوبی به تولید کنندگان اصلی خارجی اسپوتنیک وی تبدیل خواهند شد. این کشورها به ترتیب 300 و 150 میلیون دوز واکسن دریافت می کنند.

در 24 نوامبر ، صندوق سرمایه گذاری روسیه اعلام کرد که هزینه یک وعده اسپوتنیک وی برای بازارهای خارجی بیش از 10 دلار نخواهد بود. در همان زمان ، قیمت داروی آمریکایی تولید شده توسط شرکت مدرنا 25 تا 30 دلار اعلام شده است.

پیش از این در خبرها آمده بود که در صفحه رسمی توییتر واکسن روسی آمده است: تجزیه و تحلیل اطلاعات تحقیقات بالینی واکسن ضد کووید ۱۹ «اسپوتنیک وی»  تاثیر ۹۱.۴ درصدی را طی ۲۸ روز پس از تزریق دوز اول نشان می دهد و تاثیر واکسن طی ۴۲ روز پس از تزریق اول ۹۵ درصد است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала