۲۰.۹۷۷ مورد شناسایی شده کرونا در یک شبانه روز در روسیه

© Sputnik / Alexandr Kryazhev /  مراجعه به بانک تصاویر ۲۰.۹۷۷ مورد شناسایی شده کرونا در یک شبانه روز در روسیه
۲۰.۹۷۷ مورد شناسایی شده کرونا در یک شبانه روز در روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روز پیشین، حداکثر افزایش موارد عفونت ابتلا به ویروس کووید-۱۹ از زمان کل شروع همه گیری در روسیه ۲۱.۷۹۸ مورد بود که آمار امروز، روند کاهشی را نشان می دهد.

به گزارش اسپوتنیک، ستاد عملیاتی مبارزه با کرونا در روسیه، روز سه شنبه به خبرنگاران اعلام کرد: تعداد موارد تأیید شده آلودگی به ویروس کرونا در روسیه با افزایش ۲۰.۹۷۷ مورد به ۱.۸۱۷.۱۰۹ نفر رسید.

تعداد مبتلایان به کرونا در آمریکا به ۱۰ میلیون رسید - اسپوتنیک ایران
تعداد مبتلایان به کرونا در آمریکا به ۱۰ میلیون رسید

روز قبل، حداکثر افزایش عفونت در روسیه در کل زمان شیوع بیماری شناسایی ۲۱.۷۹۸ نفر در روز ثبت شد. بیش از ۲۰ هزار مورد جدید در کشور برای پنج روز متوالی کشف شده است.

در مسکو ۵.۹۰۲ مورد آلوده (در مقابل ۶.۸۹۷ در روز دوشنبه)، در سنت پترزبورگ ۱.۴۸۵ (در برابر ۱۴۰۳مورد)، در استان مسکو ۶۸۵ مورد (در برابر ۶۶۰ مورد)، در نیژنی نووگوراد ۴۰۲ مورد (روز قبل ۴۱۱ مورد)، در آرخانگلسک ۳۴۱ مورد آلوده که روز قبل ۳۴۲ مورد شناسایی شده است.

از نظر نسبی، رشد روز پنجم حدود ۱.۲٪ است. کمترین نرخ رشد روزانه در داغستان (۰.۵٪)، تاتارستان (۰.۶٪)، استان مسکو، جمهوری ماری ال، چوواشیا و منطقه خودمختار خانتی-مانسیسک (۰.۷٪) ثبت شد.

طبق گزارش ستاد مبارزه با ویروس کرونای روسیه، تعداد موارد به اصطلاح فعال، یعنی بیمارانی که در حال حاضر تحت معالجه قرار می گیرند، ۴۳۵۲۰۷ نفر است.

تعداد شهروندان بهبود یافته که قبلاً به ویروس کرونا تشخیص داده شده بودند، روزانه ۱۵.۶۰۰ نفر افزایش یافت و به رقم ۱.۳۵۰.۷۴۱ رسید.

بر اساس داده های ستاد، نسبت بیمارانی که قبلاً درمان شده اند در ۳/۷۴ درصد باقی مانده است. در طول روز، ۳.۶۶۳ بیمار در حال بهبودی در مسکو، ۷۵۱ نفر در سنت پترزبورگ، ۴۹۴ نفر در استان مسکو، ۴۹۲ نفر در منطقه نیژنی نووگوراد، ۳۶۵ بیمار در منطقه وارونژ مرخص شدند.

تعداد مرگ و میرهای ناشی از ویروس کرونا در روسیه در روز ۳۶۸ در برابر ۲۵۶ روز قبل افزایش یافته است. از ابتدای شیوع همه گیری، ۳۱.۱۶۱ مورد مرگ در کشور به دلیل عفونت جدید گزارش شده است.

بنا بر اطلاعات ستاد مبارزه با کرونا، میزان مرگ و میر این بیماری (آخرین مورد را می توان تنها پس از پایان اپیدمی تعیین کرد) در سطح ۷۱/۱ درصد باقی مانده است.

به طور خاص، ۶۸ مورد مرگ در روز گذشته در مسکو ، ۶۲ مورد در سنت پترزبورگ، ۱۹ مورد در استان راستوف، ۱۶ مورد در استان مسکو و ۱۳ مورد در نیژنی نووگوراد ثبت شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала