شناسایی بیش از 14 هزار مورد ابتلا به کرونا در روسیه طی 24 ساعت اخیر

© Sputnik / Vladimir Pesnya /  مراجعه به بانک تصاویر شناسایی بیش از 14 هزار مورد ابتلا به کرونا در روسیه طی 24 ساعت اخیر
شناسایی بیش از 14 هزار مورد ابتلا به  کرونا در روسیه طی 24 ساعت اخیر - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در روسیه ، طی یک شبانه روز گذشته ، 14922 مورد جدید ابتلا به نوع جدید ویروس کرونا (کووید 19) در 85 منطقه شناسایی شده و به این ترتیب تعداد کل افراد مبتلا به 1 میلیون و 384 هزار و 235 نفر رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک، بیشترین تعداد مبتلایان در مسکو (4648) ، سن پترزبورگ (659) و استان مسکو (458 نفر) شناسایی شده است.

طی روز گذشته ، 8617 بیمار بهبود یافته و 279 فرد مبتلا در روسیه فوت کرده اند و به این حساب از ابتدای همه گیری  کرونا تا به حال ، 24002نفر از مبتلایان جان خود را از دست داده اند.

مبتلا شدن وزیر خارجه اتریش به کرونا  - اسپوتنیک ایران
مبتلا شدن وزیر خارجه اتریش به کرونا

پیش از این ، پروفسور رحیم خایتوف، عضو آکادمی علوم و و کارشناس ارشد  وزارت بهداشت روسیه در زمینه آلرژیولوژی و ایمونولوژی اعلام کرده بود مسافران گسترش دهنده اصلی ویروس کرونا در روسیه هستند. به نظر وی ، 90 درصد موارد ابتلا به کرونا در رابطه با افرادی هستند که از تعطیلات برمی گردند. وی خاطرنشان کرد که به دلیل ازدحام زیاد گردشگران در پلاژها و رستوران ها ، جلوگیری از سرایت کرونا  به تعداد زیادی از مردم غیرممکن بوده است.

از سوی دیگر آنا پوپووا ، رئیس اداره نظارت های بهداشتی روسیه گفت که بیشتر روس های مبتلا به ویروس کرونا کارمندان ادارات و دفاتر هستند. وی گفت که پایبندی دقیق به مقررات فعلی برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا "قطعاً طی دو هفته آینده سطح فعلی را کاهش خواهد داد."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала