هند اجازه آزمایش واکسن Sputnik V را می دهد

© Photo / Russian Direct Investment Fundهند اجازه آزمایش واکسن Sputnik V را می دهد
هند اجازه آزمایش واکسن Sputnik V را می دهد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نهادهای نظارتی صنعت دارویی هند با انجام آزمایشات بالینی واکسن Sputnik V روسیه موافقت کردند.

به گزارش اسپوتنیک، صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه و شرکت دارویی Dr. Reddy هند اعلام کردند که برای انجام آزمایشات بالینی فاز II و III واکسن Sputnik V در هند از تنظیم کننده عمومی داروهای این کشور مجوزدربافت کرده‌اند.

واکسن دو ناقلی  در برابر ویروس کرونا - اسپوتنیک ایران
داده نمایی
اسپوتنیک V: اولین واکسن ثبت شده کووید-۱۹ + داده نمایی

به گفته این بنیاد؛ "این کشور آزمایش های کنترل شده تصادفی چند مرحله ای را انجام می دهد که شامل آزمایش های بی خطر بودن و ایمنی است." 

صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه و شرکت دارویی Dr. Reddy هند در ماه سپتامبر توافق کردند که برای انجام آزمایشات بالینی Sputnik V در هند شریک شوند. به عنوان بخشی از توافق ها، صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه همچنین به ارسال 100 میلیون دوز ازواکسن پس از دریافت تأیید نظارتی هند متعهد شد.

خاطرنشان می‌شود که تاکنون سه واکسن علیه ویروس کرونا در هند تحت آزمایش قرار گرفته اند - بهارات Biotech و Zydus Cadila مرحله دوم آزمایشات واکسن Covaxin و ZycovD خود را انجام می دهند. موسسه سرم هند در حال انجام مرحله دوم آزمایشات واکسن کرونا ویروس ChAdOx1 ساخته دانشگاه آکسفورد در 17 مرکز پزشکی است و برای سومین مرحله آماده می شود. پیش بینی می شود 1.6 هزار نفر در آن شرکت کنند. موسسه سرم هند با پنج شرکت داروسازی بین المللی برای تولید واکسن علیه COVID-19 از جمله AstraZeneca و Novavax همکاری می کند. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала