ریابکوف: پیشنهاد جدید امریکا درباره پیمان استارت نو غیرقابل قبول است

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر ریابکوف: پیشنهاد جدید امریکا درباره پیمان استارت نو غیرقابل قبول است
ریابکوف: پیشنهاد جدید امریکا درباره پیمان استارت نو غیرقابل قبول است  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام نمود که موضع ایالات متحده در مورد توقف زرادخانه های هسته ای در مسکو، برای روسیه قابل قبول نیست.

به گزارش اسپوتنیک، سرگی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه اعلام نمود که موضع ایالات متحده در مورد توقف زرادخانه های هسته ای روسیه مدت هاست که برای مسکو شناخته شده  و این پیشنهاد برای روسیه قابل قبول نیست

برگزاری رایزنی پیمان استارت بین روسیه و آمریکا در ۵ اکتبر - اسپوتنیک ایران
برگزاری رایزنی پیمان استارت بین روسیه و آمریکا در ۵ اکتبر

نماینده ویژه رئیس جمهور آمریکا در کنترل امور تسلیحاتی، مارشال بیلینگزلی پیش از این گفته بود که واشنگتن آماده است در ازای مسدود کردن متقابل فعالیت زرادخانه های هسته ای در مسکو، فعالیت پیمان START-3 تمدید کند و معتقد است که در مورد به توافق "اصولی" با مسکو رسیده است. نماینده ویژه رئیس جمهور آمریکا اعلام نمود که ایالات متحده آمریکا می خواهد اسلحه های تاکتیکی روسیه را به عنوان یک معامله هسته ای در ازای استارت نو متوقف کند.  

ریابکوف گفت: "موضع ایالات متحده در قبال توقف زرادخانه های روسیه مدت زیادی است که برای ما شناخته شده است، برای ما قابل قبول نیست. نه به این دلیل که ما با توقف مخالفیم ، بلکه به این دلیل که باید در یک مجموعه پیچیده با مشکلات ثبات استراتژیک کنار بیاییم."

ریابکوف همچنین گفت که ایالات متحده از روسیه هیچ توافق نامه ای درباره سلاح های استراتژیک دریافت نخواهد کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала