اس-۴۰۰ و اس-۳۰۰ روسی تکمیل می شوند

© Sputnik / Press service of the Western Military District of the Russian Federation  /  مراجعه به بانک تصاویر اس-۴۰۰ و اس-۳۰۰ روسی تکمیل می شوند
اس-۴۰۰ و اس-۳۰۰ روسی تکمیل می شوند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزارت دفاع روسیه تصمیم گرفته است تا سیستم های پدافند هوایی را اصلاح کند و پرتابگرها می توانند همزمان با موشک های دوربرد دور و موشک های كوتاه مدت اهداف را هدف قرار دهند.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه ایزوستیا به نقل از منابع در بخش نظامی می نویسد: وزارت دفاع روسیه تصمیم گرفته است تا سیستم های پدافند هوایی S-400 "Triumph" و S-300 "Favorite" را اصلاح کند.

نظر بشار اسد درباره احتمال تحویل اس 300 یا اس400 به سوریه  - اسپوتنیک ایران
نظر بشار اسد درباره احتمال تحویل اس 300 یا اس400 به سوریه

به گفته این روزنامه، پس از اتمام این سامانه ها، پرتابگرها می توانند همزمان با موشک های دوربرد دور و موشک های كوتاه مدت اهداف را هدف قرار دهند.

همانطور که روزنامه می نویسد، انتخاب موشک ها متناسب با وضعیت تاکتیکی صورت خواهد گرفت.

آیتک بیژف معاون سابق رئیس نیروی هوایی، در سیستم دفاع هوایی مشترک کشورهای مشترک المنافع، گفت: چنین سیستمی برای هدر نرفتن مهمات گران قیمت در اهداف کمتر مهم مورد نیاز است.

در ماه اکتبر، مجله National Interest نوشت که انگلیس می تواند یاد بگیرد که "مانع" عملکرد سیستم های موشکی زمین به هوا C-400 Triumph روسی شود.

طبق این نشریه، نیروی هوایی سلطنتی و نیروی دریایی سلطنتی انگلیس تعداد گشت های نزدیک مرزهای روسیه را که C-400 Triumph در آن قرار دارد افزایش داده اند.

این نشریه خاطرنشان می کند که ارتش انگلیس می تواند "حفره هایی" در پدافند هوایی ایجاد شده توسط داده های سیستم پدافند هوایی پیدا کند.

در ماه ژوئیه، سرلشکر الکساندر لوزان جانشین فرمانده سابق نیروهای پدافند هوایی نیروهای زمینی اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی، در مورد اهداف آزمایش ترکیه از سیستم دفاع هوایی S-400 Triumph تولید روسیه صحبت کرد. به گفته وی، یکی از اهداف این امر می تواند یافتن نقاط ضعف در سیستم باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала