در روسیه استخراج نفت بدون افراد انجام می گیرد

© REUTERS / Sergei Karpukhinدر روسیه استخراج نفت بدون افراد انجام می گیرد
در روسیه استخراج نفت بدون افراد انجام می گیرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بر اساس گفته های نماینده گازپروم نفت روسیه، این کمپانی قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ بدون پرسنل اولین پروژه تولید نفت را آغاز کند.

به گزارش اسپوتنیک، نماینده کمپانی گازپروم در جریان سخنرانی خود در مجمع نفت و گاز تیومن گفت: گازپروم نفت قصد دارد تا سال ۲۰۲۵، بدون پرسنل نگهداری، اولین پروژه تولید نفت را در حالت بدون دخالت افراد آغاز کند.

تلاش آمریکا در جلوگیری از اتمام پروژه :نورد استریم-۲ - اسپوتنیک ایران
تلاش آمریکا در جلوگیری از اتمام پروژه :نورد استریم-۲"

به گفته وی، روی صحبت در مورد یک حوزه خشک نفتی است و معرفی این فناوری از سال ۲۰۲۳ آغاز می شود. این سیستم به معنای بازآموزی کارکنان است.

بازاندیشی رویکردهای فعلی منجر به این واقعیت خواهد شد که افراد در "فرایندهای فکری پیچیده تری" در مرکز مدیریت تولید درگیر شوند.

این شرکت انتظار دارد با سرعت بخشیدن به کار در سایت های از راه دور، به کمک این فناوری به کاهش سرمایه پروژه و هزینه های عملیاتی آن منجر شود. علاوه بر این، ایمنی تولید افزایش خواهد یافت.

طبق برآوردهای اولیه، کاهش هزینه های کار ۷۶ درصد خواهد بود و ۵۰ درصد از طریق دیجیتالی شدن حاصل می شود، درصد قابل توجهی از استفاده از مواد جدید حاصل می شود.

پیش از این گزارش شده بود که بورس کالای بین المللی سن پترزبورگ اولین محموله های نفت اورال روسیه را از طریق حراج آنلاین فروخته است.

در آینده، اگر بزرگترین شرکت های نفتی روسیه در چنین معاملاتی شرکت کنند، این پلتفرم قادر خواهد بود معاملات آتی اورال را به طور کامل آغاز کند و از پیوستن به درجه معیار "برنت" دور شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала