برگزاری مسابقات فرمول 1 در روسیه با حضور تماشاگران و کمپین "لطفا نفس بکشید!"

© Sputnik / Arthur Lebedev /  مراجعه به بانک تصاویر برگزاری مسابقات فرمول 1 در روسیه با حضور تماشاگران و کمپین "لطفا نفس بکشید!"
برگزاری مسابقات فرمول 1 در روسیه با حضور تماشاگران و کمپین لطفا نفس بکشید!  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مسابقات گرندپری فرمول 1 روسیه با برخی تغییرات و حضور تماشاگران در سوچی برگزار خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، گروه رسانه ای "روسیه امروز"، سازمان غیر دولتی مستقل "ROSGONKI"  و بانک VTB در چارچوب مسابقات FORMULA 1 VTB RUSSIAN GRAND PRIX 2020 کمپین "لطفا نفس بکشید!" را معرفی می‌کنند که هدف آن حمایت از پزشکان و داوطلبانی است که علیه ویروس کرونا کووید -19 مبارزه می‌کنند.

مسابقات فرمول 1 روسیه با حضور لوئیز همیلتون - اسپوتنیک ایران
مسابقات اتومبیل رانی فرمول 1 روسیه

در 27 سپتامبر، قبل از شروع فینال مسابقات فرمول 1 جایزه بزرگ روسیه با پشتیبانی بانک VTB، تماشاگران در جایگاهDaniil Kvyat (T3) پیراهن هایی با عنوان "لطفا نفس بکش!" بر تن می‌کنند.  نقشه روسیه روی تی شرت از پرتره های کارکنان بخش پزشکی و داوطلبانی تشکیل شده است که امسال با بیماری همه گیر ویروس کرونا می جنگند.

گرندپری 2020 روسیه که اسپانسر اصلی آن بانک VTB است، با رعایت اجباری کلیه استانداردهای بهداشتی و اپیدمیولوژیک، از 24 تا 27 سپتامبر در پیست اتومبییل رانی سوچی با حضور تماشاگران در جایگاه ها برگزار می شود.

بجای فرمول 1 در چارچوب گرند پری مسابقات پشتیبانی فرمول 2 بزرگ برگزار می شود. برای تماشاگران در پارک المپیک، یک برنامه سرگرمی بزرگ در نظر گرفته شده است که شامل کنسرت های Zemfira ، Tesla Boy و Therr Maitz، اجرای دی جی های معروف و همچنین جشنواره Drive و سایر رویدادهای جالب تفریحی خواهد بود.

کمپین "لطفا نفس بکشید!" نشانه قدردانی بی اندازه انسان از کسانی است که هر روز جان خود را برای نجات جان دیگران به خطر می اندازند. هر کسی می تواند در مورد قهرمانانی که در میان ما زندگی می کنند صحبت کند - برای این منظور شما باید یک فرم را در پورتال breathe.ria.ru پر کنید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала