اتمام آزمایشات بالگردهای نظامی جدید در روسیه

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر اتمام آزمایشات بالگردهای نظامی جدید در روسیه
اتمام آزمایشات بالگردهای نظامی جدید در روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بالگردهای دریایی Ka-52K " کاتران" تمام آزمایشات را پشت سر گذاشته و آماده تولید انبوه هستند و در جریان تکمیل آن همه تذکرات و پیشنهادهای وزارت دفاع روسیه در نظر گرفته شده است.

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی میخییف، طراح ارشد مرکز ملی بالگرد سازی روسیه به نام "میل و کاموف"، سازنده  بالگرد جدید ضمن اعلام این مطلب خاطرنشان کرد فناوری ساخت بالگرد جدید کاملا فراگرفته شده و برای شروع تولید انبوه آن کافیست دکمه را فشار دهید. <...> تردیدی ندارم که بالگردی که امروز ایجاد شده و مدل های بعدی آن البته به نیروی دریایی تحویل داده خواهد شد ." 

بالگرد روسی به تکنولوژی ارتباط با پهپادها مجهز می شود - اسپوتنیک ایران
بالگرد روسی به تکنولوژی ارتباط با پهپادها مجهز می شود

سرگئی میخییف در عین حال خاطرنشان کرد که بالگرد Ka-52K در آزمایش های آتی مربوط تحویل ناوچه ها و کشتی های نظامی جدید به نیروی دریایی روسیه شرکت خواهد کرد.

پیش از این گزارش شده بود که بالگردهای Ka-52K در ماه نوامبر 2017 هنگام سفر دریایی ناو هواپیمابر "دریاسالار کوزنتسوف" به دریای مدیترانه ، در سوریه مورد استفاده قرار گرفته اند.

بالگرد جنگی Ka-52K به منزله ادامه تولید سری هلی کوپترهای دریایی  (Ka-25 ، Ka-27 ، Ka-29 ، Ka-31) است که توسط شرکت کاموف ساخته شده و به نیروی دریایی روسیه تحویل داده شده اند. این بالگرد برای گشت زنی ، پشتیبانی با آتشباری  از فرود نیروها در ساحل ، اجرای ماموریت ها در خط مقدم برای جلوگیری از پیاده شدن نفرات دشمن و دیگر ماموریت ها طراحی شده است. تجهیزات مدرن موجود در این بالگرد ، امکان هدایت ان حتی در صورت عدم وجود نشانه های لازم برای جهت یابی  در دریا ،را فراهم می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала