لاوروف: روسیه در موضوع ناوالنی چیزی برای پنهان کردن ندارد

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر لاوروف: روسیه در موضوع ناوالنی چیزی برای پنهان کردن ندارد
لاوروف: روسیه در موضوع ناوالنی چیزی برای پنهان کردن ندارد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر امور خارجه روسیه اظهار داشت که مسکو در موضوع الکسی ناوالنی چیزی برای پنهان کردن ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه اظهار داشت که مسکو در موضوع ناوالنی چیزی برای پنهان کردن ندارد و روسیه تاکنون اطلاعات مشخصی در این باره از سوی آلمان دریافت نکرده است.

واکنش کرملین به بیانیه آلمان درباره ناوالنی - اسپوتنیک ایران
واکنش کرملین به بیانیه آلمان درباره ناوالنی

لاوروف در نشست خبری پس از پایان کنفرانس بریکس گفت: ما هیچ چیزی برای پنهان کردن نداریم. یادآور می‌شوم هنگامی که الکسی ناوالنی در هواپیما دچار کسالت شد، اقدامات فوری برای فرود هواپیما انجام شد، یک آمبولانس در فرودگاه منتظر وی بود و فورا وی را به بیمارستان منتقل کرد. در بیمارستان دستگاه تنفس مصنوعی به وی وصل شد و سایر اقدامات لازم صورت گرفت. الکسی ناوالنی حدود دو روز را در بیمارستان سپری کرد، و طی این مدت دائما از ما خواسته می‌شد تا آنچه که رخ داده است را شرح دهیم.

به گفته وزیر امور خارجه روسیه، به محض حضور ناوالنی در آلمان، بیش از یک هفته "هیچ یک از کسانی که در طول اقامت وی در اومسک سروصدا کردند، علاقه‌ای (به این موضوع) نشان ندادند و با صدای بلند از پزشکان آلمانی خواستار ارائه اطلاعات نشدند."

لاوروف افزود: ما تاکنون اطلاعات مشخصی در این باره از سوی آلمان دریافت نکرده ایم. همه چیز طبق سناریوهای پیشین پیش می رود: از تریبون های عمومی متهم می شویم و سپس درخواست رسمی ما مبنی بر استفاده از توافقات کمک های حقوقی و ارائه اطلاعات در پاسخ به سوالاتمان بی جواب می ماند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала