شهردار مسکو واکسن کرونا زد

© Sputnik / Grigory Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر شهردار مسکو واکسن کرونا زد
شهردار مسکو واکسن کرونا زد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرگئی سوبیانین ، شهردار مسکو به ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه اعلام کرد وی علیه ویروس کرونا واکسینه شده و حالش خوب است.

به گزارش اسپوتنیک،  شهردار مسکو در دیدار کاری با پوتین گفت: "برای اینکه روحیه همکارانم را بالا ببرم و خودم نیز مطمئن شوم که در این شرایط دریچه ای از فرصت ها را باز کرده ایم و واقعاً واکسن خوب ساخت خود را  در روسیه داریم ، با اجازه همکاران در موسسه تصمیم گرفتم واکسن کرونا بزنم ...حالم خوب است و خدا کند در آینده نیز چنین باشد. اما از همه مهمتر برای من به وجود آمدن این اطمینان است که کار درستی را انجام می دهیم. این برای همه مجریان این برنامه بسیار مهم است. "

آغاز ساخت واکسن جدیدی برای پیشگیری همزمان از کرونا و آنفولانزا در روسیه  - اسپوتنیک ایران
نوع دوم واکسن کرونا در روسیه: تولید آنتی بادی در بدن شرکت کنندگان در آزمایش

سرگئی سوبیانین همچنین به ولادیمیر پوتین گفت که آزمایشات پس از ثبت واکسن نوع جدید ویروس کرونا (کووید 19) در مسکو هفته آینده آغاز می شود.

سوبیانین در این جلسه کاری با پوتین گفت:"تمام زیرساخت ها آماده است ، سیستم اطلاعاتی برای نظارت بر چگونگی آزمایشات آماده است ، انبارهای مواد لازم برای ساخت واکسن و  برای ارسال آن و همه زیرساخت های مربوطه آماده است. ما منتظر تصمیمات نهایی از موسسه گامالایا و انتقال واکسن برای ما هستیم. فکر می کنم هفته آینده ما این مطالعات بسیار مهم را شروع خواهیم کرد تا آنها بطور شایسته  در مسکو انجام شوند".

بتازگی اعلام شد برخی از كارمندان 70 تا 80 ساله مركز تحقیقات ملی اپیدمیولوژی و میكروبیولوژی روسیه به نام گامالیا علیه بیماری کووید 19 واكسینه شده اند و حالشان خوب است.

لكساندر گینتسبورگ ، مدیر موسسه علمی گامالیا ضمن اعلام این مطلب گفت: "دستکم حدود 10 تا 15 نفر واکسینه شده اند . همه آنها با نشاط ، سالم ، فعال هستند،  سخنرانی علمی می کنند ، بیماران را مدیریت می کنند و به ورزش می پردازند. واکسیناسیون به هیچ وجه بر آنها تأثیر نگذاشته است."

گینتسبورگ یادآوری کرد که خود او نیز  در سن 68 سالگی ، چند ماه پیش علیه ویروس کرونا واکسینه شده و حالش خوب است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала