آسیب دیدن دهها شهروند روسیه بر اثر شدیدترین طوفان در طی نیم قرن اخیر + ویدئو

© Sputnik / Vitaliy Ankov /  مراجعه به بانک تصاویر آسیب دیدن دهها شهروند روسیه بر اثر وزش شدیدترین طوفان در طی نیم قرن اخیر
آسیب دیدن دهها شهروند روسیه بر اثر وزش شدیدترین طوفان در طی نیم قرن اخیر  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ده ها نفر بر اثر وقوع طوفان موسوم به "مایساک" در استان پریموریه روسیه ، واقع در خاور دور که شدیدترین طوفان طی نیم قرن اخیر است ، آسیب دیده اند.

به گزارش اسپوتنیک این مطلب را دولت محلی این استان اعلام کرده است

طبق آخرین اطلاعات دریافتی ، در عرض کمتر از یک شبانه روز ، حداقل 55 شهروند روسیه بر اثر این طوفان شدید آسیب دیده اند . آناستاسیا خودچنکو ، وزیر بهداشت پریموریه  گفت: "مردم بیشتر در ناحیه دست و پا و چشمان خود صدمه دیده اند." وی افزود که از 11 نفری که به بیمارستان هزار تختخوابی منطقه  مراجعه کردند ، هفت نفر بلافاصله تحت عمل جراحی قرار گرفتند.

وزیر بهداشت منطقه همچنین مرگ یک نفر را در ارتباط با سقوط درخت به دلیل وزش طوفان تأیید کرد. علاوه بر این ، این طوفان به مراکز درمانی نیز خسارت وارد کرد: به دلیل وزش باد شدید ، درختان سقوط کردند که به سقف هفت ساختمان آسیب زد.

پیش از این ، ویکتور چولکوف، سخنگوی اداره هواشناسی منطقه  گفته بود که چنین طوفانی در ولادیووستوک فقط در سالهای 1931 و 1969 - بیش از 50 سال پیش - مشاهده شده بود. هشدار طوفان در منطقه اعلام شده است. حدود 43.5 هزار نفر بدون برق مانده و کلاسها در مدارس تعطیل شده است. علاوه بر این ، در خلیج اولیس در ولادیوستوک ، اسکله شناور شرکت Vostochnaya Verf در اثر طوفان از جا کنده شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала