وزارت بهداشت روسیه: برای درمان کووید 19، شش دارو قابل استفاده است

CC0 / Pixabay / وزارت بهداشت روسیه: برای درمان کووید 19، شش دارو قابل استفاده است
وزارت بهداشت روسیه: برای درمان کووید 19، شش دارو قابل استفاده است  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزارت بهداشت روسیه اعلام نمود که در درمان کرونا 6 دارو باید استفاده شود. 2 مورد از آنها در ترکیب با یکدیگر مورد مصرف قرار می گیرد.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت بهداشت روسیه اعلام نمود که در درمان کرونا 6 دارو باید استفاده شود که 2 مورد از آنها در ترکیب با یکدیگر مورد مصرف قرار می گیرد.

آغاز ساخت واکسن جدیدی برای پیشگیری همزمان از کرونا و آنفولانزا در روسیه  - اسپوتنیک ایران
نوع دوم واکسن کرونا در روسیه: تولید آنتی بادی در بدن شرکت کنندگان در آزمایش

پیش از این، میخائیل میشوستین نخست وزیر روسیه امروز پنجشنبه اعلام کرد، که روسیه در زمینه واکسن کرونا به بلاروس کمک خواهد کرد. میشوستین در دیدار با لوکاشنکو رئیس جمهوری بلاروس در پاسخ به پرسش وی درباره کمک روسیه در زمینه واکسن کرونا، اطمینان داد که این کمک از سوی روسیه انجام خواهد شد.
لوکاشنکو یادآور شد: "ولادیمیر پوتین به من گفته بود که بلاروس اولین کشوری خواهد بود که کمک روسیه در این زمینه را دریافت خواهد کرد." خبرگزاری رسمی بلاروس (بلتا)، نیز گزارش داد، رئیس جمهوری بلاروس در این دیدار به شرح تعاملات دو کشور در زمینه مبارزه با کرونا پرداخته و یاد آور شده است که بلاروس اولین کشوری خواهد بود که این واکسن را دریافت می کند. پیشتر ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه اعلام کرده بود، که بلاروس از اولین دریافت کننده های واکسن کرونا خواهد بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала