نوع دوم واکسن کرونا در روسیه: تولید آنتی بادی در بدن شرکت کنندگان در آزمایش

© Sputnik / Evgeniy Epanchintsev /  مراجعه به بانک تصاویر آغاز ساخت واکسن جدیدی برای پیشگیری همزمان از کرونا و آنفولانزا در روسیه
آغاز ساخت واکسن جدیدی برای پیشگیری همزمان از کرونا و آنفولانزا در روسیه  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آنتی بادی های ویروس کرونا در تمام داوطلبان مرخص شده ای که واکسن تولید شده توسط مرکز "وکتور" را آزمایش کرده اند ، ایجاد شده است.

به گزارش اسپوتنیک این مطلب را دفتر مطبوعاتی  اداره فدرال نظارت های بهداشتی روسیه اعلام کرده است.

پیش از این گزارش شده بود که کلیه شرکت کنندگان در اولین مرحله آزمایشات بالینی واکسن کووید 19  که توسط مرکز وکتور تهیه شده ،  دو بار واکسینه شده، از بیمارستان مرخص گردیده  و حالشان خوب است.

سخنگوی دفتر مطبوعاتی اداره فدرال نظارت های بهداشتی روسیه در پاسخ به این سوال که آیا در بدن همه داوطلبان مرخص شده آنتی بادی تولید شده، اطلاع داد: "در همه 9 داوطلب آنتی بادی تولید شده است."

احتمال صدور مجوز برای آزمایش واکسن روسی ضد کرونا در ترکیه 
 - اسپوتنیک ایران
احتمال صدور مجوز برای آزمایش واکسن روسی ضد کرونا در ترکیه

پیشتر برخی از كارمندان 70 تا 80 ساله مركز تحقیقات ملی اپیدمیولوژی و میكروبیولوژی روسیه به نام گامالیا (سازنده نوع اول واکسن کرونا در روسیه به نام اسپوتنیک وی) علیه بیماری کووید 19 واكسینه شده اند و حالشان خوب است.

الكساندر گینتسبورگ ، مدیر موسسه علمی گامالیا ضمن اعلام این مطلب گفت: "دستکم حدود 10 تا 15 نفر واکسینه شده اند . همه آنها با نشاط ، سالم ، فعال هستند،  سخنرانی علمی می کنند ، بیماران را مدیریت می کنند و به ورزش می پردازند. واکسیناسیون به هیچ وجه بر آنها تأثیر منفی نگذاشته است."

پروفسور گینتسبورگ یادآوری کرد که خود او نیز  در سن 68 سالگی ، چند ماه پیش علیه ویروس کرونا واکسینه شده و حالش خوب است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала