پوتین خواست تا روسیه را "کشور پمپ بنزین" ندانند

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین خواست تا روسیه را "کشور پمپ بنزین" نداند
پوتین خواست تا روسیه را کشور پمپ بنزین نداند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت: پاسخ روسیه به چالش های پاندمی ثابت کرده است که "یک کشور پمپ بنزین" نیست. همانطور که برخی ها تلاش دارند روسیه را اینگونه معرفی کنند.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت: پاسخ روسیه به چالش های پاندمی ثابت کرده است که "یک کشور پمپ بنزین" نیست. همانطور که برخی ها تلاش دارند روسیه را اینگونه معرفی کنند.

وی از طریق کنفرانس ویدیویی با حضور در جلسه درس باز تمام روسیه توجهات را به این نکته جلب کرد که "به طور کلی در سراسر کشور و در مدارس تا حد زیادی، چه در آموزش عالی و چه در مدارس متوسطه" موفق شدیم که یادگیری از راه دور را سازماندهی کنیم.

پوتین افزود: این نشان می دهد که به طور کلی و در سراسر کشور آمادگی وجود داشت تا این روند را کمی بیشتر تحت فشار قرار دهیم و برای آن چالش ها آماده باشیم. در نتیجه همه گیری ناگهانی کرونا، از نظر تکنولوژیک ما آماده بودیم، از نظر آماده سازی کادر موفق شدیم. این بدان معنی است که ما هنوز کارهای زیادی برای انجام داریم، این می گوید که ما نه تنها یک "کشور پمپ بنزین"، همانطور که برخی سعی می کنند ما را تصور کنند، بلکه کشوری که توانایی های تکنولوژیکی جدید قوی دارد و قادریم به سرعت آن را توسعه دهیم، تا با چالش های امروز سازگار باشیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала