انگلیس به دنبال چین، مسیر روسیه در ثبت واکسن كرونا را طی می کند

© Photo / RDIFواکنش روسیه به تسریع ثبت واکسن کرونا در انگلیس
واکنش روسیه به تسریع ثبت واکسن کرونا در انگلیس  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
انگلیس با الگوبرداری از روسیه، ثبت فوری واکسن خود را اعلام کرده است. در این خصوص آسوشیتدپرس نوشت: انگلیس اجازه استفاده اضطراری از هر نوع واکسن موثر COVID-19 را می دهد.

به گزارش اسپوتنیک، کریل دمیتریف، رئیس صندوق سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه در خصوص خبر تسریع ثبت واکسن کرونا در انگلیس و چین گفت: ثبت واکسن کرونای شرکت سینوواک بیوتک تحت مسیر تسریع شده برای استفاده اضطراری نشان می دهد که بسیاری از کشورها در این زمینه مسیر روسیه را دنبال می کنند.

خارجی ها برای خرید واکسن روسی کرونا صف می کشند - اسپوتنیک ایران
خارجی ها برای خرید واکسن روسی کرونا صف می کشند

وی افزود: چین با تهیه واکسن برای گروه های پرخطر شروع به دفاع از پزشکان و آموزگاران کشورش به روشی به سبک روسیه می کند.

رئیس صندوق سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه ادامه داد: نیاز به مکانیسم های ثبت سریع داروهای بی خطر و مؤثر در یک بیماری همه گیر، به تدریج در غرب درک می شود.

وی ادامه داد: بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس امروز در مورد اصلاح قوانین محلی صحبت كرد. اگرچه چند روز پیش رسانه ها و كارشناسان انگلیس با نگاهی منفی در مورد تصمیم وزارت بهداشت روسیه برای ثبت نخستین واكسن کرونا در جهان(Sputnik V) صحبت كردند. اکنون بیش از 10 کشور در حال مطالعه تجربه روسیه در زمینه تسریع در ثبت داروها و واکسن ها علیه ویروس کرونا با ایمنی ثابت شده بر اساس راه حل های اثبات شده مانند آدنو ویروس های انسانی استفاده شده در واکسن Sputnik V روسیه هستند. ما از این تمایل شرکا استقبال می کنیم و آماده مشاوره با همه کشورهایی هستیم که در تلاشند از شهروندان خود محافظت کنند و هر چه سریعتر به رشد اقتصادی بازگردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала