نمایش قابلیت های پدافند های هوایی روسیه در نمایشگاه «آرمیا ۲۰۲۰» + ویدئو

© Sputnik / Eugene Odinokov /  مراجعه به بانک تصاویر نمایش قابلیت های پدافند های هوایی روسیه در نمایشگاه «آرمیا ۲۰۲۰»
نمایش قابلیت های پدافند های هوایی روسیه در نمایشگاه «آرمیا ۲۰۲۰»
 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
قابلیت های نظامی ابزارهای پدافند هوایی روسیه روز چهارشنبه در محوطه نظامی آشولوک در استان آستراخان و در چارچوب نمایشگاه «آرمیا ۲۰۲۰» به نمایش درآمد.

به گزارش اسپوتنیک، ژنرال سرگی باباکوف رئیس نیروهای موشکی ضد هوایی نیروی هوافضای روسیه به خبرنگاران گفت که این ابزارها در دفع حملات دشمن تجربیات مفیدی در سوریه بدست آورده اند.

در این محوطه نظامی قابلیت های دفاع هوایی لایه ای به نمایش درآمد. گروهک پدافند هوایی حملات موشکی هوایی دشمن بالقوه را که توسط انواع مختلفی از اهداف هوایی شبیه سازی شده بودند، شناسایی کرده و مورد هدف قرار داد.

باباکوف گفت: « شرایط ایجاد شده دشوار بود، چگالی ضربه و هدف آن محقق شد. در کل ۲۱ هدف در همه ارتفاعات استفاده شد. پهپادهای اطلاعاتی، پهپادهای ضربتی، موشک های بالدار و بالستیک از جمله اهداف بودند. شرایط غیرمعمولی در این بود که طراحی حملات دشمن هوایی با تحربیات ما در سوریه مطابقت می کند. ما عملیات های پهپادهای ضربتی را که می توانند قبل از حمله اصلی استفاده شوند نیز صحنه سازی کردیم.»

در گروه پدافند هوایی موشک های ضدهوایی مجموعه اس ۴۰۰، اس ۳۰۰بی ۴، بوک ام ۳ و تاپ، پانتسیر اس ، ماشین نظامی تایفون قرار دارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала