رونمايی از بالگرد نظامی جديد روسیه "اشتروم" در نمايشگاه ارتش-2020

© Sputnik / Dmitriy Shorkov رونمايي از بالگرد نظامي جديد روسيه "طوفان" در نمايشگاه ارتش-2020

رونمايي از بالگرد نظامي جديد روسيه طوفان در نمايشگاه ارتش-2020 
 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هلیکوپتر منحصر به فردی جدید روسيه با نام "اشتروم" تولید جدید مسکو در نمايشگاه "ارتش -2020" ارائه گرديد.

به گزارش اسپوتنیک، شرکت هلیکوپترهای روسی (بخشی از توليدات شرکت دولتی روستک) تعدادی فروند بالگرد نظامی را در مجمع بین المللی فنی و نظامی ارتش -2020 به نمایش گذاشتند.

موشک های مدرن شده «کالیبر» و پهپادهای نظامی به زودی در ارتش دفاعی روسیه
 - اسپوتنیک ایران
موشک های مدرن شده «کالیبر» و پهپادهای نظامی به زودی در ارتش دفاعی روسیه

در نمايشگاه ارتش 2020، شرکت هلیکوپترهای روسیه، چندین وسیله نقلیه جدید کاملاً نظامی و تعدادی بالگرد با هدف دو منظوره را به معرض نمايش قرار داد. یکی از آنها - "از رده " بالگردهاي افسانه ای Mi-8 – با نام هلیکوپتر حمل و نقل و جنگی Mi-171Sh است. این هليکوپتر بیش از یک بار در انجمن های ارتش قبلی ، در نمایشگاه هوافضا مکس ، در نمایشگاه تخصصی HeliRussia به نمایش گذاشته شده است. اما امسال این هلیکوپتر با نام "اشتروم" در هيات نسخه نهایی تجهیزات به نمایش گذاشته شده است.

نماینده کارخانه هواپیمای Ulan-Ude ، کریل بورنکوف ، در هنگام رونمايي از اين هلیکوپتر در مجمع ارتش -2020 گفت: "این هلیکوپتر قبلاً نام خود را دریافت کرده است: "اشتروم / طوفان ". هدف اصلی ساخت ان انجام ماموريت ویژه در کوهستان و در آب و هوای گرم است. موتورهای VK-2500-03 و پیشرانهای به روز شده این خودرو را قادر می سازد تا حداکثر 280 کیلومتر در ساعت شتاب داشته و با اطمینان خاطر سرعت کروزینگ 250 کیلومتر در ساعت را حفظ کند.

 برد هلیکوپتر در منبع سوخت استاندارد حدود 600 کیلومتر است ، اما با نصب مخازن اضافی می توان آن را به 1000 کیلومتر افزایش داد.

اگر پیش از این Mi-8 ، Mi-17 و اولین نسخه Mi-171Sh عمدتا بالگردهای حمل و نقل بودند ، پس از آن می توان "طوفان" را به عنوان هليکوپتر "حمله" نامید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала