«تیگر»، «دروزد» و «بومرنگ»؛ فناوری های جدید روسی در نمایشگاه « آرمیا ۲۰۲۰» + تصاویر

© Sputnik / Aleksander Vilf /  مراجعه به بانک تصاویر «تیگر»، «دروزد» و «بومرنگ»؛ فناوری های جدید روسی در نمایشگاه « آرمیا ۲۰۲۰» + تصاویر
«تیگر»، «دروزد» و «بومرنگ»؛ فناوری های جدید روسی در نمایشگاه « آرمیا ۲۰۲۰» + تصاویر
 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در چارچوب ششمین نمایشگاه بین المللی فناوری نظامی « آرمیا ۲۰۲۰» که از ۲۳ اوت تا ۵ سپتامبر در مرکز کنگره و نمایشگاه «پاتریوت» فناوری های نظامی جدید روسی معرفی شدند.

به گزارش اسپوتنیک، امسال «آرمیا ۲۰۲۰» اولین نمونه خودرو با مانوردهی بالا که بر پایه ماشین چند منظوره «تیگر» است، به نمایش درآمد.  

خصوصیات متمایز خودرو، افزایش تحرک و قدرت خوب مانور آن است. این اتومبیل همچنین اجازه استفاده از انواع مختلف تسلیحات را می دهد از جمله مسلسل های کالیبر بزرگ، نارنجک اندازهای خودکار و مجموعه های موشکی ضد تانک. سرگی سووروف رئیس بخش مطبوعات شرکت صنایع نظامی می گوید: « در اینجا ۲۴۰ قدرت اسب بخار است نه ۲۱۵ در که در ماشین های عادیست. این ماشین سریع بوده و قابلیت مانور بالایی دارد.»

View this post on Instagram

A post shared by Sputnik Iran (@sputnik_ir) on

در این نمایشگاه همچنین ماشین زرهی «بومرنگ» به نمایش در آمد که توسط طراحان به عنوان یک بستر اصلی تقریبا برای هر وسیله نقلیه مسلح شده در نیروهای پزشکی، مهندسی، ضدهوایی و سایر نیروها در نظر گرفته شده است. این خودرو زرهی می تواند بر اساس درخواست سفارش دهنده با انواع مختلف ماژول های نظامی مجهز شود.

سرگی سووروف خاطر نشان می کند: « در تمایز با نسل های قدیمی ماشین های زرهی چرخدار، بومرنگ قابلیت دفاعی بالایی داشته و  عملا مهمات زرهی ۳۰ میلیمتری را نگه داشته و مجموعه تسلیحاتی مدرن دارد.»

فناوری جدید دیگر در نمایشگاه وسیله نقلیه آبی خاکی «دروزد» است که بازدیدکنندگان را با طراحی فوتوریستی خود شگفت زده کرده است. این اتومبیل یک وسیله نقلیه چرخدار است که دوزیست بوده و سرعت تا ۷۰ کیلومتر در ساعت در دریا و ۱۰۰ کیلومتر در خشکی دارد. بدنه این اتومبیل از ترکیب مواد ساخته شده و وزن آن تقریبا ۲ تن است. این اتومبیل همچنین بخشی دارد که تا ۸ نفر را می تواند در خود جای دهد. چرخ اتومبیل کنده می شود و قابلیت حرکت را آب را بیشتر می کند.  

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала