شناسایی ۴.۶۹۶ مورد جدید ابتلا به کرونا در روسیه

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر شناسایی ۴.۶۹۶ مورد جدید ابتلا به کرونا در روسیه
شناسایی ۴.۶۹۶ مورد جدید ابتلا به کرونا در روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بنا به گزارش ستاد مبارزه با کرونا در روسیه، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور در یک شبانه روز گذشته ۴.۶۹۶ مورد جدید افزایش یافته است، تعداد كل مبتلایان به ۹۶۶.۱۸۹ نفر رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک، ستاد مبارزه با ویروس کرونا در روسیه، اعلام کرد: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور در یک شبانه روز گذشته ۴.۶۹۶ مورد جدید افزایش یافته است.

شناسایی ۲۲۱۳ مبتلای جدید کرونا و فوت ۱۲۵ نفر در ایران - اسپوتنیک ایران
شناسایی ۲۲۱۳ مبتلای جدید کرونا و فوت ۱۲۵ نفر در ایران

به گفته این ستاد، رشد روزانه ۱۰ روزه کووید-۱۹ از ۰.۵ درصد تجاوز نمی کند.

کمترین نرخ رشد روزانه در ناحیه خودگردان چوکوتکا با ۰.۰ درصد، استان مسکو با ۰.۳ درصد، استان آرخانگلسک با ۰.۳ درصد، استان اسمالنسک با ۰.۳ درصد، در مسکو با ۰.۳ درصد، در جمهوری تووا با ۰.۳ درصد، در استان ماگادان با ۰.۳ درصد، در کرای کامچاتکا با ۰.۳ درصد، در جمهوری آلتای به میزان ۰.۳ درصد، در جمهوری کاباردینو-بالکاریا به میزان ۰.۳ درصد، در استان های اوستیای شمالی تامبوف، تولا، بریانسک، اُمسک و لیپتسک نیز هر کرام به میزان ۰.۳ ثبت شده است.

به طور خاص، ۶۸۱ مورد عفونت در مسکو، ۱۷۹ مورد در سنت پترزبورگ، ۱۴۳ مورد در استان مسکو، ۱۳۰ مورد در استان راستوف و ۱۲۵ مورد در استان خاباروفسک مشاهده شد.

درمجموع، ۱۶۹.۸۷۴ نفر در حال حاضر در فدراسیون روسیه تحت معالجه هستند.

تعداد بیماران درمان شده در روسیه که به کووید-۱۹ مبتلا شده بودند، روزانه به میزان ۶.۶۵۲ نفر افزایش یافته است، مجموع بهبود یافتگان در روسیه به رقم ۷۷۹.۷۴۷ رسیده است. بر اساس داده های این ستاد، نسبت معالجه شده بیش از ۸۰.۷ درصد از کل افراد آلوده است.

به طور خاص، روزانه ۱.۱۵۵ بیمار در مسکو، ۳۱۰ نفر در استان راستوف، ۲۷۱ نفر در استان سامارا، ۱۸۷ نفر در استان مورمانسک، ۱۸۶ نفر در استان نیژنی نووگراد، ۱۷۳ نفر در استان آلتای، ۱۶۳ نفر در استان وارونژ، ۱۵۸ نفر در استان اولیانوفسک و ۱۵۴ نفر در ناحیه خودگردان خانتی مانسی مرخص شدند.

تعداد کشته شدگان ناشی از ویروس کرونا در فدراسیون روسیه روزانه ۱۲۰ نفر در برابر ۶۵ نفر در روز قبل بود، در کل ۱۶.۵۶۸ نفر در اثر این عفونت جان خود را از دست دادند که این میزان ۱.۷۱ درصد از کل افراد آلوده است.

در طول روز، ۱۵ کشته در سنت پترزبورگ، ۱۲ نفر در مسکو، ۱۱ نفر در استان سوِردلُفسک، ۸ نفر در استان کراسنادارسکی کرای، ۶ نفر در استان راستوف و در ۳۴ منطقه دیگر میزان فوت شدگان از ۵ نفر تجاوز نکرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала