شناسایی ۴۸۵۲ مورد ابتلا به کرونا در روسیه

© Sputnik / Alexey Maishev /  مراجعه به بانک تصاویر شناسایی ۴۸۵۲ مورد ابتلا به کرونا در روسیه
شناسایی ۴۸۵۲ مورد ابتلا به کرونا در روسیه  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ستاد عملیاتی مبارزه با کرونا در روسیه از شناسایی ۴۸۵۲ بیمار مبتلا به ویروس کووید-۱۹ در یک شبانه روز گذشته در این کشور خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، ستاد عملیاتی مبارزه با کرونا در روسیه اعلام داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۸۵۲ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در این کشور شناسایی شده و شمار کل بیماران شناسایی شده در این کشور به رقم ۹۵۶.۷۴۹ نفر رسیده است.

بر پایه داده های این ستاد، رشد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در هشت روز گذشته از ۰.۵ درصد تجاوز نکرده است.

آخرین وضعیت کرونا در ایران - اسپوتنیک ایران
آخرین وضعیت کرونا در ایران

این ستاد همچنین اطلاع داد، که در ۲۴ ساعت گذشته ۶۱۱ مبتلا در مسکو پایتخت روسیه شناسایی شده و این برای نخستین بار از زمان گسترش ویروس همه گیر کرونا کاهش ۰.۲ درصدی در مسکو را نشان می دهد.

همچنین حداقل افزایش در مناطق خودمختار ننتس و چوکوکا هر کدام ۰ درصد، حومه مسکو ۰.۲ درصد، منطقه لیپتسک، اسمالنسک ، تامبوف و تولا، منطقه ویژه اقتصادی یهودی و تعدادی از مناطق دیگر ۰.۳ درصد ثبت شده است.

تعداد موارد به اصطلاح فعال، یعنی بیمارانی که در حال حاضر به درمان خود ادامه می دهند، ۱۶۹.۷۲۷ یا ۱۷.۷ درصد از کل آلوده شدگان را تشکیل می دهند. 

این ستاد افزوده است، که در ۲۴ ساعت گذشته ۳.۱۶۲ بیمار درمان شده و شمار کل درمان شدگان به ۷۷۰.۶۳۹ نفر رسیده است. به گفته این ستاد، نزدیک به ۸۰.۶ درصد از آلوده شدگان بهبود یافته اند. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала