موشک های مدرن شده «کالیبر» و پهپادهای نظامی به زودی در ارتش دفاعی روسیه

© Sputnik / Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر موشک های مدرن شده «کالیبر» و پهپادهای نظامی به زودی در ارتش دفاعی روسیه
موشک های مدرن شده «کالیبر» و پهپادهای نظامی به زودی در ارتش دفاعی روسیه
 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شرکت دفاع هوافضایی « آلماز-آنتی» در آینده ای نزدیک موشک های مدرن شده «کالیبر» و پهپاد های نظامی جدید را به وزارت دفاع روسیه ارائه می دهد.

به گزارش اسپوتنیک، میخاییل فرادکوف رئیس هیات مدیره شرکت در این خصوص اطلاع داد.

فرادکوف در مصاحبه ای با مجله « دفاع روسیه» گفت: « در  حال حاضر بیش از ۲۰۰ کار اینچنینی در طیف وسیعی از محصولات نظامی انجام می شود. اگر فقط درخصوص کارها صحبت کنیم، نتایج آن در آینده ای نزدیک به سفارش دهنده دولتی ارائه می شود و من می خواهم به پیشرفت های ابتکاری مربوط به تولید هواپیماهای بدون سرنشین داخلی برای اهداف نظامی، ابزار تشخیص پهپاد ها و مقابله با آنها، مجموعه های مدرن شده «کالیبر» بر پایه های مختلف اشاره کنم.»

در حال حاضر موشک های کالیبر یکی از موثر ترین ابزارهای جنگی هستند که بر روی کشتی ها و زیر دریایی های نیروی دریایی روسیه تجهیز شده اند. شهرت «کالیبر» در زمان عملیات نیروهای هوافضایی روسیه برای نابودی تروریست های بین المللی داعش در سوریه بدست آمد. اولین استفاده جنگی این موشک های بالدار هفتم اکتبر ۲۰۱۵ بود.  

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала