بازدیدکنندگان سایت ضد کرونای روسی از ۱۸۸ کشور جهان طی یک شبانه روز

© Sputnik / AFK Sistema /  مراجعه به بانک تصاویر بازدیدکنندگان سایت ضد کرونای روسی از ۱۸۸ کشور جهان طی یک شبانه روز
بازدیدکنندگان سایت ضد کرونای روسی از ۱۸۸ کشور جهان طی یک شبانه روز
 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه، علاقه بین المللی بالایی را برای اطلاعات مربوط به اولین واکسن ضد کرونا «اسپوتنیکV» که در روسیه ثبت شده ، ثبت کرده است.

 طی شبانه روز اول کار سایت مربوط به واکسن روسی ضد کرونا با آدرس www.sputnikvaccine.com از ۱۸۸ کشور جهان بازدید کننده داشته است. در بین مراجعات به سایت هم پیشنهاد برای تولید مشترک و توزیع واکسن و همچنین پیشنهاد داوطلب برای آزمایش واکسن دیده می شود. ۱۱ اوت واکسن ضد کرونای انستیتوی علمی تحقیقاتی اپیدمیولوژی و میکروبیولوژی گامالئی گواهی مربوط به ثبت را از وزارت بهداشت روسیه دریافت کرد و اولین واکسن ضد کرونا در جهان ثبت شد. انتظار می رود که تولید انبوه واکسن در ماه سپتامبر آغاز شود.   

در سایت www.sputnikvaccine.com اطلاعات مربوط به تاریخ تولید واکسن روسی ضد کرونا، مکانیزم های کار واکسن بر پایه آدنوویروس، بخش فناوری، مسائل ایمنی بدن، امنیت و سایر موارد منتشر شده است. صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسی در سال ۲۰۱۱ برای سرمایه گذاری در سرمایه سهام شرکت ها و به طور عمده در روسیه همراه با سرمایه گذاران پیشرو مالی و استراتژیکی خارجی تاسیس شد. صندوق به عنوان کاتالیزوری برای سرمایه گذاری مستقیم در اقتصاد روسیه عمل می کند. در حال حاضر این صندوق تجربه موفقی مشترکی با شرکای خارجی در اجرایی شدن بیش از ۸۰ پروژه با میزان کلی بالای ۱.۹ تریلیون روبل را دارد که ۹۵ درصد بازارهای روسیه را در برمی گیرد. در شرکت های زیرمجموعه صندوق بیش از ۸۰۰ هزار نفر کار می کنند که درآمد سالانه آنها ۶ درصد درآمد ناخالص داخلی روسیه است. صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه شراکت استراتژیکی مشترکی با سرمایه گذاران بین المللی برجسته از ۱۸ کشور جهان به مبلغ کلی بیش از ۴۰ میلیارد دلار ایجاد کرده است. اطلاعات تکمیلی را می توانید در سایت www.rdif.ru بخوانید.  

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала