رونمایی از تجهیزات نظامی جدید شرکت "آلماز آنتی" روسیه در نمایشگاه ارتش2020

© Photo / Ministry of Defence of the Russian Federation رونمایی تجهیزات نظامی جدید شرکت "آلماز آنتی" روسیه در نمایشگاه ارتش2020
 رونمایی تجهیزات نظامی جدید شرکت آلماز آنتی روسیه در نمایشگاه ارتش2020  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شرکت آلماز آنتی در نمایشگاه "ارتش 2020 " از موارد جدیدی از تجهیزات نظامی ساخت خود رونمایی می کند.

به گزارش اسپوتنیک، تعدادی از نمونه های اسلحه و تجهیزات نظامی در نمایشگاه بین المللی نظامی-فنی "ارتش -2020" توسط شرکت الماز آنتی رونمایی می شود.

این رویداد از 23 تا 29 اوت در نمایشگاه پاتریوت واقع در کوبینکا در حومه مسکو برگزار می شود.

آمریکا اولین موتور موشک برای جایگزینی RD-180 روسی را دریافت کرد - اسپوتنیک ایران
آمریکا اولین موتور موشک برای جایگزینی RD-180 روسی را دریافت کرد

"آلماز – آنتی" یکی از بزرگترین انجمنهای مجتمع مجتمع نظامی و صنعتی روسیه است. در شرکتهای این هلدینگ بیش از 130 هزار نفر اشتغال دارند. محصولات این شرکت بیش از 50 کشور در سراسر جهان ارسال می شود.

حدود 30 شرکت تابعه این هلدینگ در کار نمایشگاه فوق شرکت خواهند کرد.

سرویس مطبوعاتی  این شرکت خاطرنشان می کند: "رونمایی برخی از محصولات این شرکت برای اولین بار برگزار می شود." یكی از این رونمایی ها سامانه موشکی ضد هوایی Antey-4000 خواهد بود. جدیدترین محصول، پرتابگر 51P6E2 خواهد بود که به عنوان بخشی از مجموعه دفاع موشکی امیدوار کننده غیر استراتژیک، برای مبارزه با اهداف بالستیک طراحی شده است."

در این نمایشگاه، این شرکت در درجه اول با وزارت دفاع روسیه و با شرکای خارجی و مشتریان احتمالی محصولات خود ارتباط برقرار می کند.

از سوی دیگر، محصولات و راه حل های غیرنظامی نیز در چارچوب اجرای پروژه های ملی در این نمایشگاه ارائه می شود: "بهداشت و درمان" ، "اقتصاد دیجیتال" ، "بوم شناسی" ، "بزرگراه های ایمن و با کیفیت بالا" ، "مسکن و محیط شهری"، "زیرساخت اصلی" ، " آموزش".

ودروف به نقل از سرویس مطبوعاتی این شرکت گفت: "ما آماده هستیم تا به طور کامل در همه جنبه های فعالیت های مشترک با شرکا شرکت کنیم و از همه علاقه مندان دعوت کنیم تا برای توسعه مشترک و تولید محصولات غیرنظامی اقدام کنند."

شرکت دفاعی-نظامی روسی است که در سال ۲۰۰۲ از ادغام دو شرکت الماز-انتی و ان‌پی‌او الماز به وجود آمد. این شرکت در سال ۲۰۱۳ میلادی با فروش ۸٫۳۳ میلیارد دلاری به عنوان دوازدهمین شرکت بزرگ صنایع دفاعی رتبه‌بندی شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала