داروی روسی کووید - 19 به آمریکای لاتین و آفریقای جنوبی ارسال می شود

© Sputnik / Russian Direct Investment Fund / Andrey Rudakov /  مراجعه به بانک تصاویر داروی روسی کووید - 19 به آمریکای لاتین و آفریقای جنوبی ارسال می شود
داروی روسی کووید -  19 به آمریکای لاتین و آفریقای جنوبی ارسال می شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
داروی روسی آویفاویر برای مقابله با ویروس کرونا به هفت کشور در آمریکای لاتین و همچنین به آفریقای جنوبی ارسال خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، شرکت Kromis، یک سرمایه گذاری مشترک بین صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه  و گروه شرکت های ChemRar، توافق کردند که داروی آویفاویر را برای درمان کووید – 19 به هفت کشور در آمریکای لاتین و آفریقای جنوبی ارسال کند.

وزارت بهداشت روسیه یک داروی دیگر برای مقابله با کووید ۱۹ را تایید کرد
 - اسپوتنیک ایران
وزارت بهداشت روسیه یک داروی دیگر برای مقابله با کووید ۱۹ را تایید کرد

بر این اساس، شرکت  Kromis با یک شرکت بولیویایی به نام Sigma Corp S.R.L.  برای فروش آویفاویر در آرژانتین، بولیوی، هندوراس، پاراگوئه، السالوادور، اروگوئه و اکوادور توافق نامه انحصاری امضا کرد. در این پیام آمده است: " این توافق‌نامه ارسال حداقل 150 هزار بسته Avifavir را مورد تاکید قرار می‌دهد. علاوه بر این، تکنولوژی تولید داروی آماده برای بدست آوردن دوز‌ نهایی آویفاویر به شرکت شریک در بولیوی منتقل می شود."

رئیس بنیاد سرمایه گذاری روسیه، کریل دمیتریف در بیانیه ای گفت: "علاوه بر تحویل داروهای صادراتی، ما فن‌آوری برای دریافت فرم دوز نهایی Avifavir را به شرکای خود انتقال می دهیم که این امر باعث می شود مدت زمان انتظار، هزینه های لجستیک و مدت زمان لازم برای ارائه دارو در معالجه بیماران مبتلا به ویروس کرونا کاهش یابد."

Kromis همچنین برای ارسال و فروش Avifavir با شرکت 3Sixty Biopharmaceuticals در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی توافقنامه پخش امضا کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала