پوتین روز نیروی هوابرد روسیه را تبریک گفت

© Sputnik / Vitaliy Ankov /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین روز نیروی هوابرد روسیه را تبریک گفت
پوتین روز نیروی هوابرد روسیه را تبریک گفت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس‌جمهور روسیه روز نیروی هوابرد را به پرسنل و بازماندگان نیروهای هوابرد روسیه تبریک گفت.

 به گزارش اسپوتنیک، بر اساس اعلام سرویس مطبوعاتی کرملین، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه 90 سالگی ایجاد نیروی هوابرد روسیه را به تمام پرسنل و بازماندگان نیروهای هوابرد روسیه تبریک گفت.

در این پیام که متن آن در سایت رسمی کرملین منتشر شده، آمده است: " شما حق دارید که به تاریخ پرافتخار " پیاده نظام هوابرد" به نام پدران بنیانگذار آن افتخار کنید، شما با پیشینیان و پیشکسوتان خود برابر هستید که همیشه با شرافت وظایف و ماموریت‌های حافظ صلح را در بالاترین سطح با شخصیت استوار و همکاری متقابل نشان داده اید.

رئیس‌جمهور، ولادیمیر پوتین به طور جداگانه از هم میهنان قهرمان و بازماندگان جنگ بزرگ میهنی (جنگ جهانی دوم) تشکر قدردانی کرد.

وی تاکید کرد: " نسل کنونی سربازان و افسران همچنان با وقار، میهن‌پرستی و احترام به قوانین برداری را در سختترین شرایط، پایبندی به سوگند و وفاداری به قوانین مبارزه ادامه می‌دهد.

پوتین تأکید کرد: " نسل کنونی سربازان و افسران با افتخار ارتش، سنت های میهن پرستی را که در سربازان به وجود آمده است، با افتخار ادامه می دهند، مقدسات قوانین اخوت نظامی را ارج می نهند، در سخت ترین شرایط اضطراری، آموزش بی عیب و نقص، وفاداری به سوگند و میهن را نشان می دهند."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала