پاسخ متقابل مسکو به تحریم‌های سایبری اتحادیه اروپا

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر پاسخ متقابل مسکو به تحریم‌های سایبری اتحادیه اروپا
پاسخ متقابل مسکو به تحریم‌های سایبری اتحادیه اروپا  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزارت امور خارجه روسیه تحریم‌های سایبری اتحادیه اروپا علیه ساختارهای این کشور را مبتنی بر بهانه‌های غیرقابل اثبات دانست.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه اعلام داشت که تحریم‌های سایبری اتحادیه اروپا علیه ساختارهای روسیه، چین و کره شمالی مبتنی بر بهانه‌های غیرقابل اثبات و دور از ذهن بوده و این اقدامات بی پاسخ نخواهند ماند.

اروپا، در فکر گسترش تحریم های جدید علیه روسیه - اسپوتنیک ایران
اروپا، در فکر گسترش تحریم های جدید علیه روسیه

در بیانیه‌ای که در وب سایت وزارت خارجه روسیه منتشر شده، آمده است: تصمیم شورای اتحادیه اروپا در تاریخ 30 ژوئیه مبنی بر اتخاذ تصمیم برای اعمال اقدامات محدود كننده یكجانبه علیه شماری از شهروندان و ساختارهای روسیه و همچنین چین و کره شمالی موجب حیرت و تاسف است. بار دیگر، همه چیز بدون اثبات و به بهانه دخالت در برخی از حوادث سایبری که در گذشته رقم خورده است، انجام شد. دلیل منطقی سیاسی این اقدام آشکار است.

شورای اتحادیه اروپا روز پنجشنبه اعلام كرد كه در مورد اعمال اقدامات محدود كننده فردی علیه شهروندان و ساختارهای روسیه، چین و كره شمالی برای حملات سایبری كه اتحادیه اروپا و كشورهای عضو را تهدید می‌كنند توافق كرده است.

در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است که مسکو آماده پاسخگویی به اقدامات محدود کننده اعمالی است و مطمئناً عمل غیر دوستانه اتحادیه اروپا بی پاسخ نخواهد ماند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала