اعلام زمان آغاز موج دوم کرونا در روسیه

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر اعلام زمان آغاز موج دوم کرونا در روسیه
اعلام زمان آغاز موج دوم کرونا در روسیه  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پاییز آتی شمار بیماران در روسیه مثل هر سال دیگر افزایش یافته و از جمله موج دوم شیوع کرونا آغاز خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، پروفسور ولادیمیر چولانوف، کارشناس ارشد بیماری های عفونی وزارت بهداشت روسیه  ، استاد دانشگاه پزشکی سچنوف مسکو این موضوع  را اعلام کرده است.

به گفته وی، با این حال موج جدید کرونا ضعیف تر از موج اول آن خواهد بود.

شناسایی ۷۷ هزار مبتلا به کرونا در یک شبانه‌ روز در آمریکا - اسپوتنیک ایران
شناسایی ۷۷ هزار مبتلا به کرونا در یک شبانه‌ روز در آمریکا

وی ادامه داد: " ، می توان انتظار داشت در پاییز که مردم از تعطیلات باز می گردند،  تعداد مبتلایان به کرونا در مدارس ، دانشکده ها و دیگر موسسات افزایش یابد. آخر در این زمان همیشه منجر شیوع عفونت های تنفسی افزایش می یابد اما ما انتظار نداریم موج دوم به اندازه موج اول قوی باشد. "

این متخصص بیماریهای عفونی خاطرنشان کرد: بسیاری از روسها نسبت به بیماری کرونا ایمنی پیدا کرده اند. علاوه بر این ، مردم "اقدامات پیشگیرانه و هشدارها را جدی تر می گیرند  و تجربه در انجام اقدامات پیشگیرانه تجربه پیدا کرده اند."

گنادی اونیشچنکو ، نماینده پارلمان و کارشناس مشهورامور بهداشتی روسیه اعلام کرد نوع جدید ویروس کرونا (کووید 19) به یکی از 200 ویروس تبدیل می شود که در زمان های افزایش شیوع بیماری ها در دوره های پاییز – زمستانو ، زمستان - بهار اوج پیدا می کنند.

پیش از این ، سرگئی سوبیانین ، شهردار مسکو گفته بود که این شهر با وجود خطرات در پیش رو  ، شانس بهتری برای جلوگیری از آغاز موج دوم کرونا دارد. به گفته وی ، تعداد زیاد موارد جدید ابتلا در سرتاسر جهان به معنای شروع موج دوم کرونا نیست. شهردار گفت که این وضعیت قانونمند است ، زیرا ویروس وارد یک شهر مشخص می شود ، در آنجا به اوج شیوع می رسد و به تدریج به مناطق دیگر منتقل می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала